2018年1月29日 星期一

U Beauty X Sa Sa 試用 Coast to Coast海洋舒緩保濕系列套裝

近呢幾日天氣寒冷,肌膚又好易乾,好開心今次有機會參與Beauty.ULifestyle.com.hk 及Sa Sa的試用活動,試用 Coast to Coast海洋舒緩保濕系列套裝 ,澳洲天然護膚品牌Coast to Coast嘅Coastal海洋舒緩系列終於登陸莎莎喇!系列蘊含海洋及草本精華,有效舒緩保濕、潤澤肌膚,並提升彈力緊緻。100%澳洲製造,更加適合任何膚質使用~~~
 

澳洲天然護膚品牌Coast to Coast有Coastal, Rainforest和Outback系列,而Coastal(海洋舒緩)系列主要針對乾性敏感肌膚,以下是我試用的產品分享~~~

海洋舒緩保濕修復面霜(50ml) ($280)

產品簡介:面霜蘊含豐富維他命,有效抗氧化,保護及修護肌膚。

使用說明:早晚潔面及爽膚後,取適量均勻塗於面部及頸部。

包裝係膠樽,就算跌落地都唔怕爛,做媽媽的儘量不想放太多玻璃包裝產品在家,以免孩子唔小心整爛包裝面受傷~~~

呢個面霜塗在面上感覺淡淡的清香,加上自己有的精華素一起使用,保濕感覺更持久,肌膚唔會感覺繃緊~~~

 
海洋舒緩緊緻修復眼部精華素(15ml) ($248)
 
產品簡介:可淡化眼周細紋,舒緩疲倦、恢復活力。
 
使用說明:早晚潔面及爽膚後,取適量以指尖輕輕塗抹在眼周。 
 
包裝都係用膠,感覺好輕身,揼裝最方便大家,始終眼部用品搽少少就夠,大家記得用無名指去搽眼部產品,因為呢隻手指冇咁用力,能夠對自己雙眼溫柔點~~~
 
用了感覺好薄,最好加埋自己本身的eye cream用,令對眼感覺更有神和自然~~~

 
依家大家可以在Sa Sa買到以上的產品,以下是Coast to Coast官方介紹網頁:
 
 
以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
U Blog

我的飲食分享:


 
如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言