2018年1月4日 星期四

周日好去處@秋冬上環假日行人坊

之前去咗中西區區議會舉行的秋冬上環假日行人坊,呢個行人坊在上環文化廣場及附近上環摩利臣街和永樂街一帶舉行,由依家到2月11日逢星期日的由上午十一時半至下午五時大家都可以免費入場參觀和購物~~~
 
其實呢個係每年一度的活動,相信該區的居民一定有聽聞過~~~
 

呢度的攤檔售賣各類特色貨品、手工藝品,大約有30個攤位,其中一檔"陳氏書法"有不同的揮春出售,吸引好多外國人駐足觀望,而我就喜歡賣迷你手作店舖佈置那一檔,礙於有攤檔不准拍攝以尊重創作者,所以喜歡欣賞手工藝品的人士入場參觀~~~
 
 
為食的我就被不同的食物攤檔所吸引,有攤檔賣糖蔥餅~~~
 

 
有攤檔賣龍鬚糖和花生糖,另外有攤檔賣開心果和澳門杏仁餅~~~
 
而我就在地道小食(元朗食神記)買了半磅($48)冬薑來閒時或搭車食,呢檔的黑薑好受歡迎,下午四時多已經沽清,大家可以試食才決定是否購買:P
 
另外我在山水香湖攤位買了些鐵觀音茶包($10有10小包),方便在上班時飲用~~~
 

 
假日行人坊每星期有不同的主題,更有些表演活動,吸引好多公公婆婆捧場~~~
 
 
假日行人坊更有不同的社區團體舉行攤位遊戲或手工藝活動,之前有檔免費為大家進行印度紋手的活動,呢D紋身其實係印度女性出嫁前紋上,傳統話如果紋身越遲退色,那個人會嫁得越幸福,個人建議小朋友不要紋在手背上,因為我曾經試過大約一星期才退色= ="

 
假日行人坊最受小朋友歡迎當然係小丑姐姐扭氣球送俾大家,大家記得要乖乖排隊才可以拎架~~~
 
呢個一年一度的活動真係幾受歡迎,如果大家假日有時間可以過去睇吓,順便行埋附近的歷史建築和搭電車,俾小朋友見識吓=]

 
以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:

 
如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言