2018年1月30日 星期二

昕昕第一次睇演唱會

昕昕5歲生日前唔夠一星期第一次到紅館睇我最喜歡的周慧敏演唱會,本身開兩場果陣用昕昕爸爸的信用卡預購買咗兩張1月27日(Day 2)的$480門票,到第一次加場(Day 3)買咗兩張$280的門票,昕昕就陪我星期六睇,星期日就找了好友陪我睇~~~


周慧敏對於80後的我來講可以話係佢出道一段日子才認識,第一首最有印象係天荒愛未老,因為老媽那時年約30,喜歡買寶麗金的精選音樂卡式帶俾我聽歌,所以果陣聽得多係佢的主打歌,到中一果陣學校有聖誕歌唱比賽,我就唱了《感情的婚禮》,就這樣得到人生中第一個獎牌~~~

以下是演唱會歌曲次序和照片~~~

最愛
愛你多過愛他
痴心換情深
紅葉落索的時候



感情的婚禮—Day 2當日阿V唱少咗一段,但我好欣賞音樂團隊好快就跟上阿V的歌聲,反而字幕部的人員要好快咁飛一堆歌詞~~~
台下女主角
自作多情
沒有人傻得像我
假裝

聽快歌時感覺旋律好有新意,如果有聽晒成個演唱會感覺真係好用心去預備~~~



過場時有人跳芭蕾舞,昕昕見到隻天鵝就話佢好似2字,而阿V就躲在天鵝後面,Day 2果晚有位樂壇新人唱出阿V寫的歌~~~

時間
可知我想他



唱非主打歌Day 2和Day 3係有不同,呢個係Day 2的List~~~

留住有情人
敏感夜
千個早晨
紅河村


在過場時有二胡演奏家朱芸編先生表演,阿V唱了兩首外語歌~~~

秋櫻(日文歌)
走在雨中(國語歌)

咖啡在等一個人(個人好喜歡個背景)


合唱歌四日嘉賓不同,Day 1和Day 2係黃凱芹,Day 3係古巨基,Day 4係李克勤,突然有點後悔冇買最後果場>.<

流言
萬千寵愛在一身
真愛在明天
情未了

Day 3果日古巨基話原來呢場係錄影,阿V換衫時佢唱重新編曲的友共情,而且仲跟台下的觀眾握手~~~

信了主的阿V就唱了兩首福音歌曲~~~

肋骨
I love life this

跟住佢就開始了握手環節~~~

Cei la vie
會錯意
如果你知我苦衷

 

之後有個令人以為係散場的時間,跟住阿V就大唱快歌~~~

自動自覺
詛咒
借歪

當然唔少得一眾80後的童年回憶—《美少女戰士》,經過演唱會的晚上,昕昕喜歡了這首歌,其實昕昕未去演唱會之前因為我而有點喜歡美少女戰士卡通,小朋友喜好有時會因為父母的喜好而影響到架:P



之後阿V好快咁變身唱《孤單的心痛》



最後阿V唱《天荒愛未老》,在大電視POST了在FACEBOOK活動徵求的歌迷合照,令我座位附近的歌迷開心的說有份上鏡@@

唱到最後一首昕昕就開始問幾時完,感恩係昕昕算比較乖,唔會扭計,事後發現昕昕有同學睇同一場,而同學的媽媽睇足四場,原來我不算是瘋狂的歌迷= ="



在7年前的3月我在演唱會前一個星期在香港大會堂的售票處買了阿V25周年演唱會門票,當時感覺好多嘉賓,感覺沒有特別,但今次的演唱會開三面台,使用不同的舞台效果外,更用心去唱好每一首歌,近期感覺阿V把聲因為年長而變得沉咗,或許今次可能是她最後的個人演唱會,將來可能只係客串或合作性質為多。

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:


 
如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:



沒有留言:

張貼留言