2018年1月23日 星期二

奇華工作坊 - 迷你合桃酥及腰果切片曲奇班

喜歡學整野食但又懶得花時間準備和洗碗的我第二次自費參與奇華工作坊,今次自己一個人學整迷你合桃酥及腰果切片曲奇,上次帶住昕昕參加親子班真係好開心,但因為奇華工作坊的親子班大多在星期日早上時間,昕昕星期日中午學跳舞而唔可以報名去玩,如果有星期六下午班,相信我一定會報名參加,以下是之前的分享:



上次參加工作坊到現在已經有一段時間,較上次多了些細微的事情,例如在露台座位擺放茶包及小食給工作坊參加者享用,還有File夾放是次工作坊的食譜~~~


當日首先學整腰果切片曲奇~~~


雖然製作看似簡單,但由於今次係用手代替機器攪拌牛油和蛋漿,我才發現真的要花點氣力,所以全用人手製作的曲奇真的不簡單~~~


雖然唔係第一次學整曲奇,但每次方法不同,讓我可以學會更多,將來不用湊女的日子又可以多一種消閒活動:p


放入焗爐前後~~~


食譜:約製作15塊

材料:
咸牛油    73克
棉糖        55克
低筋麵粉 60克
高筋麵粉 58克
蛋            15克
果仁        30克

做法:
1. 將果仁切碎,備用
2. 將低筋麵粉及高筋麵粉混勻並過篩,備用
3. 牛油及糖攪勻,再分2次加入蛋
4. 加入已篩過的麵粉及果仁,揉成麵糰
5. 麵糰用木轆壓成約4mm厚片狀,雪藏20分鐘(因為麵糰主要用牛油,若不雪藏,很難用模裁出曲奇)
6. 取出經雪藏變
7. 放入預熱焗爐180度烘焙14至15分鐘,即成
之後就學整迷你合桃酥~~~

成個過程最用心係將材料搓成麵糰,初初我冇用力,搓極都有好多碎在盆內,之後用力搓後成功變成麵糰,然後慢慢逐粒磅好製成,最後掃上蛋黃在面就拎去焗15分鐘~~~


放入焗爐前後~~~



在網上有合桃酥的食譜,導師話傳統的合桃酥係冇合桃在上面,而且係必須用豬油製作,所以大家要多多記住啦!

https://icook.tw/recipes/68633

參加奇華工作坊可以令人在零失敗的情況下製作美味的小食,真係方便過自己花時間去烘焙店買材料和工具等去整野食,如果係熱戀中的女性可以製作小食給男友,增加甜蜜的感覺,好似我呢d人母可以製作小食給孩子,讓孩子知道媽媽係識整野食:p

以下係奇華工作坊的Facebook專頁,大家可以透過專頁了解最新的工作坊資訊~~~


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:

 
如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


沒有留言:

張貼留言