2018年1月25日 星期四

青衣城育嬰室

之前放假跟好友閒逛青衣城,原來現在青衣城的育嬰室較幾年前改善咗好多,還記得昕昕細個時去感覺冇咁光猛,當時設備好簡單,始終現在的人奶媽媽多咗,好多商場的育嬰室都有所改善,新一代的媽媽出街真係方便好多。
 

依家好多商場有豐富的育兒配套,濕紙巾、退熱貼等能應付大家簡單的需求~~~
 
 
換片位感覺不錯,而且有水機方便奶粉媽媽沖奶用~~~
 
 
哺育室的設備都不錯~~~
 
 
雖然哺育室只有一格,但好在水機附近有梳化俾奶粉媽媽餵奶,曾經做過人奶媽媽的我對餵奶粉媽媽霸佔哺育室係有少少反感,最難忘的一次在屯門Vcity,當時自己著裙,昕昕突然想飲奶,我在育嬰室外等了十多分鐘,最後忍不住搵職員求助,怎料一出門口是一對用奶樽餵奶的父母和BB,如果我當天不是穿連身裙,隨地找塊布遮蓋上身餵奶係可以的,但穿上連身裙的我真係感覺尷尬非常,不能隨地幫昕昕開餐,哺育室真是人奶媽媽的恩地,希望大家好好珍惜,勿隨意弄污。
 
 
以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:

 
如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言