2018年1月9日 星期二

荷花BB春季購物節攻略

荷花BB春季購物節話咁快又來臨,唔講唔覺我已經準備第6年去,仲記得自己第一次行果陣仲坐緊月,因為當日去產後檢查和拎出世紙,昕昕就俾陪月和嫲嫲照顧~~~

今年的購物節Day 1剛好係昕昕5歲生日,果日我下午拎半日假去Shopping,晚上帶昕昕去慶祝,真係不錯的活動:P

以下是之前去荷花購物節的BLOG~~~


 

 
之前我就去了2018年荷花BB春季購物節的記者招待會~~~




果度有好多優惠和精選產品,最觸目當然係兩折優惠推介,在Q07攤位的Genki學習褲新春福袋只係要$20就有價值$159.9的學習褲、口罩和紙巾,每日只限10份~~~

E01-06, 17-20攤位的澳洲天然木瓜霜原價$50,會場價$10,買幾支放在手袋帶小朋友去街街都覺得方便實用~~~

最受人奶媽媽歡迎的Medela迷你型電動單泵只需要$649,價錢真係好吸引~~~
 

在A01攤位的韓國有機米條、牙仔餅和糙米餅$100有7包(原價$25包)~~~




荷花親子推介的產品最令我印象深刻當然係圖右的餵奶枕~~~

 
昕昕出世頭幾日去港安醫院見兒科醫生檢查,午餐時間在愉景新城荷花門市陪月推介我買呢款餵奶枕,當年我買要四百蚊,今次BB展大賣只係二百幾蚊~~~
 
當年我用到可足一個月已經覺得佢的方便,我將餵奶枕放在鍵盤旁邊打BLOG,邊餵昕昕飲奶,始終餵人奶時間長,打BLOG真是不錯的KILL TIME活動:P  (以下是網上圖片,我用果款係藍色)
 
BB外出用品除了以下推介,相信大家都應該有心水用品:P
 

當日有小朋友表演,佢地係第8屆全港幼稚園精英隊際大賽的得獎隊伍,怪不得佢地的舞蹈咁精彩~~~



由即日起至2018年1月21日,登入以下連結成功登記成為《美贊臣會》新會員,或現有《美贊臣會》會員推薦新會員並成功入會,即送您「2018 BB春季購物節」入場券2張及多款迎新禮品,包括限量美贊臣多用途有機包被同其他神秘禮品,仲有機會獲贈《迪士尼美語世界》精美禮物套裝,完成問卷後更可獲Enfinitas媽媽藻油DHA添,總值高達$800!(禮品數量有限,送完即止)
 

如果在購得節買了優惠冊想節省時間唔填太多字,可以用電腦打印LABEL~~~

以下是我平時用的格式~~~

母親姓名:                     電話:
地址:                          電郵:
bb出生日期:               出生醫院:

**不過近年部份攤位只而網上登記就可以免費獲得贈品,例如:Pampers、美贊臣,所以大家到場時要多多注意啦!
  • 去嬰兒展最好大約早上9點幾去排隊,如果有美贊臣、惠氏等奶粉供應商門票記得排專用通道入去~~~
  • 入到會場最好一心一意去自己心儀的攤位買最抵的產品優惠,如果有另一半同行,一開始最好大家各自排心水的攤位買/換領產品~~~
  • 美素佳兒近年已經可以講電話核對資料,個人建議非會員可以現在早點在網上登記,避免在會場花太多時間~~~
  • 美素佳兒和雀巢的產前講座好受歡迎,大家一定要早上排定隊登記
  • 電話一定要充夠電,就算唔夠數據,會展都有wifi,因為有部份攤位要求facebook like或上載照片才有禮品送出

以下是荷花BB春季購物節的網頁,有活動報名連結和不同購物優惠詳情:


**大家可以透過以上的連結優先買入場券和優惠冊,不用在會場排隊買完再排隊入場,節省入場時間~~~

**到荷花門市買入場券3張或以上成人門票可享有8折優惠,大家可以約埋身邊的媽媽一齊掃貨=]

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:

 
如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言