2015年5月31日 星期日

一家大小都啱玩 - 3D特麗愛美術館 Trick Eye Museum

昨天我們到位於山頂廣場的3D特麗愛美術館玩*^O^*

今個月初帶昕昕去山頂凌霄閣享用生日優惠,其實得兩個人去感覺唔夠暢快,所以今次加埋昕昕婆婆和三姨一齊玩,依家昕昕婆婆沒有外出工作,主力做家庭主婦,照顧智障的三姨往返庇護工場,有時會幫手照顧昕昕,所以昕昕都好喜歡婆婆(=^・ェ・^=)

未入3D特麗愛美術館,我們已經見到有關的宣傳,令我很快找到它的位置,館內沒有洗手間,不淮帶嬰兒手推車,所以入館前要去定洗手間和找職員保管嬰兒手推車~~~

另外最吸引係生日當日可以免費入場,大家可以考慮生日正日找朋友出錢買票陪自己玩Y(^_^)Y


在入場前去洗手間途中見到山頂廣場的有些畫~~~


入場前昕昕婆婆要求影相,因為她想跟遠在印尼的細妹分享(昕昕婆婆係印尼華僑,所以大部分親友在這裡)~~~

 

入場前我都來個照,由於昕昕越來越細膽,所以不敢跟這公仔合照( ̄∇ ̄)


昕昕和婆婆行獨木橋⊙_⊙


昕昕和三姨一齊坐船仔~~~


原來我忘記在這裡拍個人照(>﹏<)


昕昕坐在荷花上\(^o^)/


昕昕最喜歡在這裡玩,仲要學我擺pose~~~

點解昕昕時大時細?

 

昕昕遇到水浸第一時間想逃離現場( ´▽` )ノ


場內有好多畫,要影真係可以影好耐~~~


昕昕和婆婆在那兒?


認真的說,昕昕婆婆影相技術未及我那麽好,所以有時影唔到我心目中的要求(>﹏<)


昕昕究竟想點?


今次我做電單車手(^ω^)


場內有互動區,好似打街頭霸王咁好玩~~~



感謝其他在場內同樣去玩的遊客幫忙互相拍合照(^ з^)


玩呢個原來好花氣力= =|||



昕昕唔肯俾我自己一個人坐(>﹏<)



右邊那個兒童不宜~~~


昕昕婆婆扮青蛙~~~


另一個昕昕喜歡的就係貓狗樂園*^O^*



多謝某團體的義工姐姐幫手拍照,其實我們剛好遇到一群小朋友和家長在場內,所以我們在場內用多少少時間等待拍照~~~





總覺得昕昕和婆婆這幅照片好似交足戲咁(^_^;)


昕昕好似冇咁驚的樣( ̄∇ ̄)


昕昕好似唔夠高~~~


昕昕唔敢入去,佢淨係掛住望我= =|||


其實不同拍攝角度,照片出來的效果相差很遠,所以大家一定要跟住地下的提示呀!


香港主題景區,總覺得多兩、三人會影得開心d,但可惜昕昕唔合作(¬_¬)ノ


天壇大佛~~~



沒想到昕昕喜歡睇婆婆撐船^(oo)^



忘記倒轉這幅照片,這是大澳背景~~~



最後跟都敏俊合照,想起山頂蠟像館也有一個,但呢個有好多花,連昕昕都忍唔住要摸佢-_-b



3D特麗愛美術館正價門票為$150港元,除了現金和信用卡付款外,更可以用八達通付款,感覺真係好方便*^O^*

以下係我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^




生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
Google blog
theztyle blog
Mybb.com blog
Bkmilk blog
She blog (New)     She blog (Old)
ELLE blog
WOW Blog
WeShare
U Blog

我的護膚品分享:
gooodapple.com

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:
mandylau55@gmail.com 

沒有留言:

張貼留言