2015年5月22日 星期五

「U Beauty X ICHIKAMI請您試用頭部護理系列套裝」

多謝Beauty.Ulifestyle.com.hk 及 ICHIKAMI邀請試用頭部護理系列套裝*^O^*

今次試用的是試用【ICHIKAMI】柔靭順滑洗髮露、護髮素。辛苦昕昕陪我來回元朗至鰂魚涌拎試用產品,為了獎勵她,所以買了她最喜歡的pizza,今個月我生日有$50電子現金券的會員生日優惠,只係補幾蚊就有迷你芝心批加忌廉湯*^O^*


生完昕昕之後我就決定不敢再把秀髮剪短過肩,每隔半年才修短一次,秀髮間中修剪有助吸收營養(^_^;)

昕昕間中扭計會扯我的秀髮,為了有柔順而強靭的秀髮,我就申請試用ICHIKAMI的護理系列套裝(^_^;)

洗髮前的照片~~~~


順滑洗髮露

由於我髮長,所以要揼兩吓,感覺都夠泡泡,揼出來有清新的香氣,感覺好舒服,洗髮露配上護髮素後更令秀髮梳理時更滑、更暢順,而且香氣可持久至數小時。


順滑護髮素

我就揼三吓,我習慣要用護髮素,冇得用就感覺秀髮唔夠順滑,用完之後覺得秀髮易打理好多~~~


順滑溫感補修護膜

一定要在秀髮濕的時候用,塗上髮上不久會有微熱,等幾分鐘再用溫水清洗。


塗上後的秀髮~~~


洗好晒之後吹乾埋感覺好好,對比市面上的香港品牌護髮產品, ICHIKAMI頭部護理系列給我感覺香氣清新舒服而又KEPP得耐少少,而且令我的髮更柔順強靭。正所謂一分錢一分貨,雖然要接近一百蚊一件產品,但用完之後會覺得物有所值~~~


ICHIKAMI頭部護理系列在萬寧有售,另外有FACEBOOK專頁,讓大家可以去了解更多產品資訊~~~


剛剛發現ICHIKAMI頭部護理另一系列有推廣,較今次試用呢套平,大家可以買支試吓呢個品牌的產品,因為香氣真係好舒服^^"


以下係我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^




生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
Google blog
theztyle blog
Mybb.com blog
Bkmilk blog
She blog (New)     She blog (Old)
ELLE blog
WOW Blog
WeShare
U Blog

我的護膚品分享:
gooodapple.com

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:
mandylau55@gmail.com 

沒有留言:

張貼留言