2015年5月12日 星期二

100% 香港設計的自家品牌Pony Alex Upsize 3D Puzzle

好開心今次可以收到100% 香港設計的自家品牌Pony Alex Upsize 3D Puzzle,一個集多用途於一身的3D搖搖馬拼圖玩具

邀請我試用的是一位4歲小朋友的媽媽,她選擇玩具給她的仔仔,喜歡選多一點DIY、多一點Role Play的產品,既希望可以啟發創意,同時又可以訓練大肌肉、小肌肉。

在與他們的設計師(Alex Ng)研究開發此產品時,他們很貪心地把以上各方面都包括在內,成功設計了一款簡單但又可以“長壽”一點的玩具。他們亦都很榮幸, Pony Alex已經獲得多個義大利、美國和香港的设计獎項和成功申請了多個地方的專利。

大家看看包裝其實好簡單,而且方便擺放~~~


由於我家的客廳空間已經舖滿BB地墊而我又懶得拆,所以今次昕昕去嫲嫲屋企試玩~~~

舖在地上後感覺不錯,小BB細細個可以當地墊用,又唔怕跌落地用感到痛~~~

配件有部份比較細,有可能會遺失,但大家不用擔心,負責人表示如果有細小配件遺失,可以免費送回有關配件(^_^;)


根據說明書的圖片,加上經過我的一番努力,終於砌好了,昕昕做乜拎遺下的地墊模?


昕昕玩多幾玩就好開心,之前看到pony alex的官方video,其實大人坐上去玩都唔會壓偏,所以大家可以放心俾bb玩*^O^*

依家昕昕仲細未識砌搖馬,到佢大個d就可以試吓自己砌,現階段可以幫手還原時砌返入地墊上(^_^;)



本來想將搖馬放在嫲嫲家中,怎料昕昕捨不得放手,只好由她自行搬回家吧-_-#(好在大家住同一棟樓的最低和最高層數)


Pony Alex係香港人設計的產品,所以在會展的設計廊商店有得賣,價錢係$599。

Pony Alex將於SOGO發售,只要大家於13-18/5 親臨SOGO 21/F Toy Event Week/感謝祭來探Pony Alex,只要like & share  facebook,就可以得到小禮物一份,送完即止!


有關產品的video:

Movie 1:  https://youtu.be/AbOhCBytJEo


以下係我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
Google blog
theztyle blog
Mybb.com blog
Bkmilk blog
She blog
ELLE blog
WOW Blog
WeShare
U Blog
我的護膚品分享:
gooodapple.com
如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:
mandylau55@gmail.com 

沒有留言:

張貼留言