2015年5月9日 星期六

昕昕和媽媽一起去《媽媽咪咪嘉年華2015》@ 8-5-2015

尋日帶昕昕搭機鐵去機場博覽館的《媽媽咪咪嘉年華2015》,原來今次已經係昕昕自出娘胎第三次去玩,以下是有關舊BLOG回顧~~~

DAY 100:昕昕和爸媽一起去《媽媽咪咪嘉年華2013》


昕昕和媽媽一起去《媽媽咪咪嘉年華2014》@ 9-5-2014


其實我早在4 月已經留意有關大會網頁,所以我早已經登記了一些親子活動,讓昕昕可以四圍玩=]

http://carnival.baby-mo.hk/

大會有免費接駁巴士來往沙田和將軍澳~~~


主辦單位BABY MO最力推而又受小朋友歡迎的巧虎也到場表演,我也拍攝一首歌跟大家分享=]



巧虎唱完歌仔可以與小朋友合照,昕昕當然好開心啦^0^



巧虎生活自理挑戰站係其中一個網上登記活動~~~


昕昕學習幫豬豬公仔刷牙和餵奶,平時昕昕睇媽媽刷牙,自己就會乖乖一齊刷~~~


巧虎月刊推廣攤位~~~


在場內用了$20優惠券加$130就可以買到兩期的突材連家長指引,可惜我本身不夠現金,所以沒有購買~~~


寶寶掌印愛足跡 (0-36 mths)

 

想起昕昕在DAY 100整過一次,今次整完發現就快唔夠位放昕昕對手掌入個盒內~~~


開心BB情迷手作DIY (12-36 mths)


雀巢有個簡單活動,詳情如下:

http://carnival.baby-mo.hk/AllergenTreasureHunt.html


我和昕昕一人一份禮物(^_^;)



呢個攤位媽媽要聽打針資訊,bb就玩遊戲~~~


上載照片到facebook後有小禮物(^_^;)



A+有營 Baby Towel Candy 親子工作坊 (6-36 mths)


昕昕掛住拎筆畫野( ̄∇ ̄)


只要登記了美贊臣微信就有bb清潔用品旅行裝*^O^*


GSK親子印印樂.印出健康成長回憶圖」

昕昕印手掌好開心,而之前在有關網頁登記,所以今次嘉年華我們可以免費入場\(^o^)/


爬行比賽和推車仔比賽,昕昕想玩推車仔,但她已經超齡了(>﹏<)


費雪牌攤位大特賣,地墊超抵Y(^_^)Y


裡面的遊戲令昕昕唔捨得走-_-#


昕昕陪我睇惠氏babynes的試範,而且更即時飲奶(^_^;)


今次嘉年華禮物雖然唔係好多,但都好實用(^_^;)


晴報送140粒裝的營養補充品⊙_⊙


baby mo攤位福袋,原來唔同時間入場會有分別,大家要自備環保袋裝呢份禮物,如果要baby mo膠袋要收環保徵費~~~


今次嘉年華我用了$140買了一條裙和三條褲,感覺超抵\(^o^)/


like facebook專頁的禮物(^_^;)


見blog友魚子醬媽媽買野,我都試買一支牙刷($19)俾昕昕,like facebook專頁送埋file和其他產品試用裝(^_^;)


活動仲有孕媽媽活動\(^o^)/


如果我懷孕就好,勁想要呢對牛牛(>﹏<)


仁安醫院攤位~~~


今次的嘉年華真係好好玩,跟blog友余媽媽相遇時因為傾得太耐,搞到余小b冇晒耐性,我都有d唔好意思(因為昕昕當時已經睡著),期待下星期五舉行的百家寶bb展,稍後再分享(^_^;)

以下係我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=



我的網誌~~~

我的護膚品分享:

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言