2015年5月14日 星期四

生日免費之旅 @ 山頂蠟像館

今年生日我帶住昕昕周圍走,乘機享受不同的生日優惠,第一個免費的生日活動就係免費入山頂蠟像館*^O^*

當日我帶昕昕到香港站的板前壽司食兒童餐(^_^;)



之後我們坐15號巴士上山頂(^_-)


去到山頂當然要在纜車擺設前面拍照(^_-)


行入凌霄閣見到間比較昂貴的甜品店~~~


只要帶身份證到櫃位登記就可以拎免費入場券和一份優惠券,只要生日前後一天和正日其中一日就可以免費入場。同行三位朋友更可以半價。

相對2012年推行時的前後5天相差很遠,當年我和昕昕爸爸可以一齊免費入場,因為昕昕爸爸遲我5日生日\(^o^)/


入場後第一時間找我最喜歡的陳慧琳,可惜跟舊年件晚裝一樣(>﹏<)

楊紫瓊~~~


李冰冰和林志玲~~~


我呢個劉華當然要跟另一位劉華合照*^O^*

郭富城原來間中會換衫⊙_⊙


黃曉明和吳彥祖,應該是這一年內新加入的(^_^;)


昕昕這樣坐夠霸氣嗎?


不同的外國揸fit人~~~


藝術家~~~


中國領導人~~~



吳君如和曾志偉~~~


多年不變的黎明*^O^*


甄子丹暫時搬出蠟像館外,因為7月才搬回館內(^_^;)


現在多了韓流特區,我們跟都敏俊教授的合照*^O^*


裡面多了些互動遊戲,我貪得意試玩了*^O^*

東方神氣,但可惜不是全隊人(>﹏<)


韓式街道,還有一位靚仔韓星(^_^;)


韓國有好多跳舞歌,裡面可以俾大家著衫扮舞者跳舞*^O^*

 



G.E.M是新加入~~~~


衛蘭多年不變( ̄∇ ̄)


卡通地帶~~~




舊年去時未有hello kitty,今年終於可以影啦!


舊年昕昕好喜歡自己玩,但今年佢竟然細膽咗,要我陪佢先肯影相-_-#



hello kitty區內有卡通播放,裡面有我喜歡的pochacco出現*^O^*




昕昕暫時仲未完全乖乖地讓人拍照(>﹏<)


古巨基和周杰倫~~~


離開蠟像館後見到大s蠟像~~~


今次蠟像館之旅感覺一般,相信香港的朋友等生日享受免費入場會更適合。

最後我在starbus買了檸檬茶跟昕昕一齊飲,帶環保杯又節省了$3(^_^;)



以下係我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^




生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
Google blog
theztyle blog
Mybb.com blog
Bkmilk blog
She blog
ELLE blog
WOW Blog
WeShare
U Blog

我的護膚品分享:
gooodapple.com

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:
mandylau55@gmail.com 

沒有留言:

張貼留言