2015年5月20日 星期三

【 A+親舒「BB講肚仔」- 您嘅BB會唔會係倍嫩腸胃?】試玩分享

剛剛收到消息知道美贊臣A+的Facebook專頁有新活動玩,而且首3,500名參加者仲可以拎走BB食物盒,搞到我都心思思想玩埋一份^^"

有調查指每2個BB就有1個係屬於「倍嫩腸胃」,肚仔需要特別嘅呵護 ! 想知您嘅BB腸胃類型? 立即入嚟( http://bitly.com/gcsurveyad_fb ) 
參與「認知BB腸胃類型」活動啦!

玩法非常簡單,首先要上載一張BB相,之後就努力放大BB個頭仔,我就選了昕昕上個月去首爾影的韓服相=]

跟住當然要填晒個人聯絡資料,以便郵寄禮物~~~


填好資料後就回答簡單的問題~~~


最後就得出結果,原來昕昕都有可能屬於倍嫩腸胃,咁我要了解乜野係倍嫩腸胃先~~~



原來倍嫩腸胃係咁ge,如果想了解更多就記得LIKE美贊臣A+的Facebook專頁和入呢個活動的網站啦!

個人建議用電腦玩會方便少少=]

希望大家喜歡我今次的介紹^0^


以下係我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^




生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
Google blog
theztyle blog
Mybb.com blog
Bkmilk blog
She blog
ELLE blog
WOW Blog
WeShare
U Blog

我的護膚品分享:
gooodapple.com

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:
mandylau55@gmail.com 

沒有留言:

張貼留言