2015年7月27日 星期一

花生眉豆雞腳湯

兼職工作那邊有十一、二天不用上班,所以多了時間下廚,由於昕昕本身每天在嫲嫲家中晚餐,故只有我和老公在家享用晚餐,兩餸一湯已經夠晒飽(^_^;)

今晚煲咗花生眉豆雞腳湯,材料簡單又易煲,適合初學煲湯的大家學習*^O^*

材料都好簡單:
  • 花生眉豆約半碗至一碗仔
  • 新鮮雞腳六隻($13)
  • 豬(月展)約$10-$15(豬(月展)的肉比較軟熟,口感夠滑)
  • 花菇三隻


先煲1.5公升的水,待滾後放花生和眉豆。


待水再滾後放雞腳和豬(月展),再滾後才放花菇,花菇可以令成煲湯變得更香更好味\(^o^)/

驟眼看見有好多雞油和豬(月展)的肥膏出來,大家可以用匙羹撈起~~~


前後花了約兩小時就完成,大家都可以試吓自己屋企煲架Y(^_^)Y


以下係我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=

我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
U Blog
我的護膚品分享:
gooodapple.com
如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言