2015年7月10日 星期五

冬瓜粒粒湯 @ 小暑

星期一兼職收工去行街市買野先知道星期二係小暑,所以我買咗件冬瓜返屋企煲湯應節(^_^;)

星期二我晚上開工,趁昕昕返playgroup之前的時間做好晒家務和煲湯,而最窩心係老公晚上來個voice mail話好好飲,所以有幾忙都好,得閒下廚煲湯給家人是值得的,因為我收工之後發現昕昕跟老公將成煲湯消化晒@@"

煲冬瓜粒粒湯的材料好簡單,材料成本大約用了二十元左右

  • 花菇數粒
  • 小乾元貝廿多粒(十多元一兩)
  • 蜆肉半碗(約五元)
  • 栗火一條(十元三條)
  • 冬瓜半件(五元一件)
  • 鹽適量



首先煲兩公升水,同時間將冬瓜、花菇切粒,粟米可選擇切粒或斬件。


水滾後先放冬瓜和粟米,待再一次水滾後放其餘的材料,煲大概兩小時就完成^^"


煲湯期間昕昕要監工,但好快被我邀請出客廳欣賞我進行晾衫的工作:P


冬瓜粒粒湯真係好易整,而且小朋友都可以飲,近期我經常做無飯媽媽,昕昕跟老公去奶奶屋企晚餐,有幸間中有時間可以煲湯飲,因為我們一家人是飲湯的FANS,所以我和昕昕的皮膚都KEEP得好好=]

以下係我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=

我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
U Blog
我的護膚品分享:
gooodapple.com
如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言