2015年4月23日 星期四

健康親子之選擇@ Kidult Cafe

之前見Blog友魚子醬媽媽介紹過,雖然自己係元朗人,間中會經過,但因為元朗有太多美食,加上自己成日四圍走,到上星期六先至正式帶昕昕到這間親子cafe用餐~~~

Kidult Cafe由幾位有心的基督徒經營,所以我們一入去就聽到許多基督教歌曲,這令我想起初中時午餐後到家政室做功課的日子,那時的家政老師很喜歡播讚美的歌曲,雖然她在我中五時準備懷孕做全職媽媽而離職,但接手的老師也是基督徒,依家我帶昕昕返兒童主日學都會跟現任的家政老師交流湊B經~~~


櫥窗內的蛋糕真係好吸引~~~

 

裡面的裝潢簡約,感覺好舒服~~~


茶水部旁邊係廚房,另外有小角落給小朋友等開餐時玩玩具用*^O^*



這個小角落除了有玩具,還有適合大人和小朋友的書籍,今日(4月23日)係世界閱讀日,唔知大家有冇書想閱讀呢?


我拎咗本書仔俾昕昕揭吓,雖然佢依家未識睇字,但佢認野就比較叻,搭鐵路時見到遠處有飛機或直昇機會大叫飛機,見到starbus的logo就叫住要飲咖啡(其實我本身唔飲咖啡,電視又冇乜廣告,都唔知點解佢會咁講)-_-#



訓練手部協調的小玩具係昕昕喜歡的玩具之一(^_^;)

CAFE內的High Chair有貼上可愛的卡通公仔,跟平時去其他地方感覺不同~~~



餐牌封面有可愛的熊貓設計,而且說明每人最低消費,食一個兒童餐都已經搞掂:P


以下是餐牌內其中一版~~~


由於當日我下午茶時間到,冇得食SET LUNCH,但我未食午餐,所以冇點TEA SET~~~

 

首先幫昕昕點咗個三文治兒童餐和飲鮮蘋果汁~~~


而我就食吞拿魚長通粉~~~





昕昕好鍾意飲蘋果汁=]

不過佢冇咁鍾意食三文治,反過來要食我的長通粉:P


如果大家Facebook打咭更有咖啡馬令送~~~

今次去完呢間Cafe,感覺可以約一些湊小朋友的媽媽小聚,媽媽們閒聊,小朋友可以坐底一齊玩,感覺都幾熱鬧^^"



Kidult Cafe資料~~~

地址:元朗鳳翔路70號冠豐大廈地下4號舖

P.S. :星期日要下午一時才開始營業

以下是Kidult Cafe Facebook專頁:

https://www.facebook.com/pages/Kidult-Cafe/1486214481626397?fref=ts

以下係我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=



我的網誌~~~

我的護膚品分享:

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言