2015年4月18日 星期六

慳家媽媽的最愛—噓噓樂片片

好多謝公關姐姐連續兩年邀請昕昕試用噓噓樂片片,而且兩次送的禮物都不同,不過今次送來的時候發生了小插曲,送貨當天我剛巧不在港,送貨的職員放在管理處,巧合是日更的看更叔叔放假,晚上的看更叔叔找了昕昕嫲嫲幫我們帶回家,所以跟嫲嫲住同一棟樓都有方便的事^^"

昕昕旅行後返到屋企就忍不住要玩噓噓樂為她準備的禮物^0^

以下是舊年的試用文:

噓噓樂--慳家媽媽最佳選擇


舊年昕昕用大碼,今年昕昕要用加大碼,特別是晚上時她的尿尿好多,如果用大碼片肯定會爆到漏>.<

片片設計有魔術貼,還有荷葉圖案的尿濕顯示,片片濕咗會消失~~~


裡面有超薄乾爽設計,會好快咁吸晒尿尿,就算著得耐都唔覺濕漉漉~~~

彈性腰圍可以令BB著得更貼身、舒服~~~


昕昕晚上換上,第二天早上準備幫她再換片,著了十小時都可以咁開心,好明顯她喜歡著片片而唔覺辛苦:P

依家昕昕仲未肯自己戒片片,只係願意在廁所開大,希望可以在今年暑假時努力幫她戒片片,只要三歲前成功戒片我和昕昕爸爸就已經開心^^"


噓噓樂片片雖然碼數係由NB開始,但在香港只出售中碼至雙加大碼而已,大家要留意呀!


有關建議價錢如下:

尺碼
適合
1包備有 ()
建議零售價
平均每片售價
中碼 (M)
6-11kg寶寶
56
$86.2
$1.54
大碼 (L)
9-14kg寶寶
50
$86
$1.72
加大碼 (XL)
12-16kg寶寶
44
$90.6
$2.06
加加大碼 (XXL)
15kg以上寶寶
28
$75
$2.68

之前在阿信屋買大碼的韓國直輸尿片9折後平均每片售價要$1.86,而噓噓樂片片唔洗折都咁抵買,依家昕昕開始用加大碼片片,噓噓樂就可以幫我慳返唔少~~~

如果想知道幾時有藥房推廣或者登記尿片免費試用裝可以到香港噓噓樂的Facebook專頁:


以下係我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=



我的網誌~~~

我的護膚品分享:

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言