2015年4月7日 星期二

2015首爾親子自由行— 明洞Hello Kitty cafe

今次首爾4日3夜之行Day 3去完明洞樂天百貨店育嬰室之後,我們就努力尋找明洞Hello Kitty cafe~~~


下午六點離開新村Hello Kitty cafe,晚上八點九就來到明洞Hello Kitty cafe,本身下午三點左右去咗弘大找Hello Kitty cafe,原來弘大和機場的Hello Kitty cafe已經結業,昕昕爸爸之前上網找的資料都唔夠更新,搞到我在弘大行到腳都累而且勁餓,最後我都忍不住懲罰昕昕爸爸俾多少少錢我去SHOPPING ^0^

明洞Hello Kitty cafe在2015年3月20日開張,所以旅遊書係未有記載,我和昕昕爸爸之前行過都冇留意到= ="


一上樓梯就見到靚靚的大公仔,不過價錢好貴,相信冇乜人會肯買= ="


上完樓梯回頭望有五幅畫~~~


這間Cafe跟新村那間一樣有免費WIFI和充電插位,我入去除咗為影相,最重要係幫我的手提電話和昕昕爸爸的WIFI蛋充電(因為我的手提電話和昕昕爸爸的WIFI蛋完全冇電),昕昕睡得太甜,我跟昕昕爸爸吃力地抬嬰兒車上去= ="

營業時間是朝九晚十,新村果間都一樣,所以大家計劃去就要留意啦!


望住這裡想如果昕昕瞓醒就好,其實昕昕爸爸本身唔想逗留太久,但我本身太累,加上跟昕昕爸爸超想去首爾站的樂天超市,所以我決定答應休息後才去~~~


洗手間都有Hello Kitty,相信Hello Kitty迷好想自己屋企洗手間都係咁靚~~~


食品種類都幾多~~~


在店內有宣傳單張,以下是有關推介~~~


明洞Hello Kitty cafe的產品較新村Hello Kitty cafe多,提提各位Kello Kitty迷,記得儲定錢去掃貨,單是一隻韓式公仔要 30000WON,好在我係POCHACCO迷,所以見到就心足:P


座位都有二、三十個,當晚去人數不算,我零消費入去有位坐真的算是幸運=]


其中兩張枱有Hello Kitty梳化座位,巧合有幾位同是香港的遊客,所以問了對方給我拍照~~~



以下是他們點了的飲品~~~


在垃圾桶上見到這個杯,根據英文介紹是裝Yogurt Ice Cream,如果昕昕冇瞓,我肯定買俾佢食,因為新村Hello Kitty cafe係冇雪糕賣~~~


望住咁靚的地方,如果我屋企都有咁靚就好LU~~~~





多謝幫我影相的香港遊客~~~


明洞Hello Kitty cafe地址:首爾中區明洞4路28(明洞2街55-17)二樓


以下是韓國Hello Kitty cafe facebook專頁網址:


以下係我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=



我的網誌~~~

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言