2015年4月19日 星期日

2015首爾親子自由行— 新村Hello Kitty cafe

呢個星期每日都要返兼職,在家又要做家務和照顧好動活潑的昕昕,搞到冇乜時間更新我的blog( ̄∇ ̄)

在首爾Day3下午去完弘大尋找Hello Kitty cafe失敗後,老公就帶我去新村尋找Hello Kitty Cafe來彌補之前沒有做足準備的錯-_-#

去到呢間cafe已經係下午五點幾,客人不算多,所以我可以乘機不繼影相*^O^*


入到去才知道明洞開咗間新的Hello Kitty cafe ,之前我的Blog已經分享了:

2015首爾親子自由行— 明洞Hello Kitty cafe



新村的cafe有兩層,一樓主要有counter賣野和靚靚的Hello Kitty座位。


cafe內有好多hello kitty的擺設~~~


而牆身更有一個hello kitty大頭洞⊙_⊙



洞內也有靚靚擺設和座位~~~


呢間cafe較明洞少ge係要賣的精品~~~


拍照證明到此一遊係例行活動,韓服Hello Kitty要三萬韓圜,我就不敢買( ̄∇ ̄)




賣食物的counter,食物跟明洞那間可能有部分不同~~~




跟明洞一樣都有靚靚的拎餐用的電子牌,其實香港都有地方用類近方式拎食物,海港城的citysuper food court係咁做法(^_^;)


老公用韓巢網優惠可以9折點餐,而且用信用狀找數,信用卡月結單出咗只是用了港幣$54,計起價錢真係抵食*^O^*

一杯凍檸茶加窩夫,如果在香港,好少卡通主題cafe會有咁相宜的價格( ̄∇ ̄)



有英文餐牌,大家不用擔心唔識叫野食\(^o^)/



女洗手間在一樓,男洗手間在二樓。


之後我拋夫棄女上二樓影相兼充電-_-#



二樓比較多圖畫(^_-)




每次旅行我都帶公仔影相,特別係我最愛的pochacco公仔,還有pekkle鴨,某程度上當係帶了一位好朋友陪我去旅行Y(^_^)Y



呢對和服公仔係擺設,好靚呀!






新村的Hello Kitty cafe給我感覺幾舒服又好靚,只係位置不夠明顯,有幸老公懂得用電話的地圖找尋,如果係Hello Kitty迷值得到此朝聖(=^・ェ・^=)

以下係我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=



我的網誌~~~

我的護膚品分享:

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言