2015年4月7日 星期二

惠氏BabyNes體驗分享會

3月28日早上去了喜來登酒店出席惠氏BabyNes體驗分享會,之前見到有電郵話可以網上登記,沒想到一報名就有得去(^_^;)


分享會第一部分由註冊營養師營孖媽分享嬰幼兒的營養轉變~~~


今次的講座主要俾7至35個月大的小朋友家長出席,所以唔似產前講座咁會講孕婦野。


營養孖媽分享了許多BB飲食的心得,原來BB起初6個月身體內的鐵質主要靠母親懷孕時的補給,到食固體才有機會吸收,所以懷孕時要努力儲定。如果想知道BB是否缺乏鐵質就要留意BB皮膚有冇蒼白和有冇黑眼圈。


至於BB何時進食固體,相信大家都意見不同,營養孖媽表示BB頸夠挺而又超過13磅重會比較適合,而我本身在昕昕五個月左右就開始讓她慢慢試奶米糊,唔知大家會唔會在BB半歲前開始餵固體食物?


第二部份由惠氏的代表Peter介紹惠氏BabyNes,原來BabyNes跟S-26和illuma係唔同系列,BabyNes係來自瑞士架~~~


奶粉分為四個階段,跟我地平時飲的奶的分階段形式有少少不同:
  1. 0-6個月(個人建議母乳為最佳選擇,如果有擔心,頂多買一盒看門口就算,因為奶粉獨立包裝,可以長時間擺放)
  2. 7-12個月
  3. 13-24個月
  4. 25-36個月


BabyNes係首個配合沖奶機的品牌,對於懶得去沖奶的媽媽來說是個好好的幫手~~~

而且更有24小時專人貼心服務,呢樣真係令我覺得好特別~~~


當然少不了示範時間,原來每個BabyNes膠囊有獨立的條碼,部沖奶機會有記認,所以不能重用,如果要用這部機沖好最好用蒸餾水,因為這部機會將水加暖到40度,可以跟人奶的溫度相近~~~~


而有關價錢如下:由於部機有WIFI連接手提電話報告功能,所以係有DD貴,不過買的話可以迫自己沖少D奶,特別係搵奶奶湊B的人奶媽媽,至少可以CHECK到奶奶會唔會偷偷地沖奶俾咗BB飲:P


講座完成後可以自己試用機沖奶飲~~~


BabyNes膠囊可以外携使用,下面是開BabyNes膠囊用的工具~~~




每位出席講座的媽媽可以得到一套Frisher Price的餐具,而橙色的學習杯已經在首爾之旅用了,勁好用,唔會漏水=]


本來另外有三十天免費試用服務,但由於我的信用卡的信用額不足,所以暫時HOLD住= ="

今次的講座感覺相當充實,睇完我的BLOG係咪想了解更多?大家可以瀏覽有關網頁:


以下係我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=



我的網誌~~~

我的護膚品分享:

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言