2016年6月4日 星期六

名醬廚房烹飪班 @ 28-5-2016

今日好開心可以跟相識廿多年的閨蜜參與晴報 Sky Post 和珠江橋香港 Pearl River Bridge HK舉行的名醬廚房烹飪班,今次呢個活動其實係晴報facebook專頁舉行的活動,本身我是沒被抽中,怎料有人突然退出,令我幸運地在活動前一天早上收到通知出席,我的閨蜜事前完全唔知我報名時已經寫了她的名字參加……


有幸閨蜜當天早上兼職下班後趕及參與活動,Cooking Fever在觀塘巧明街,由apm行過去好方便,如果在那區工作的OL下班後去學煮野食都幾方便~~~


Cooking Fever環境給我感覺舒適,由於每位入場人士需要著拖鞋,感覺好似在家中煮餸咁舒服~~~


今次我地學煮咗兩味餸,第一味是拉差素鵝,方法跟整春卷有少許相似,都係先炒熟要包的材料,今次係用新鮮腐皮包而非用春卷皮(^_^;)

以下是之前我帶小女童軍烹飪集會的blog~~~

親子新春春卷製作@9-2-2014


原來要煎d腐皮唔起泡泡要包好後而未煎之前用牙簽桔幾吓~~~


第二味係香煎鱈魚伴秋葵豉汁醬,以下是煮食材料~~~



首先要用鹽和糊椒醃魚塊,在煎魚塊前要先用生粉在魚塊上舖好好,還有煎有魚皮果邊先,咁就唔太擔心個鑊鉆底(^_^;)

還有整獻汁都好重要,由於當日我趕回新界從我父母那兒湊昕昕給嫲嫲,所以忘記拎食譜( ̄∇ ̄)


我和閨蜜都有親自下廚,由於她比較怕羞,她的照片大都用whatsapp傳送給她,想起大家中學有幸升上同校,可惜不是同班,所以我們沒試過一起上烹飪課,今次可以說是我們的第一次~~~


最後當然影大合照,感謝閨蜜會抽空陪我出席活動,除了情人,對我永遠最好的肯定是閨蜜,第一個陪我自由行是她,我們相識超過廿年從未試過吵架,呢種友誼係最真貴*^O^*


其實平時極少用魚做餸的我今次學識點樣整獻汁來配搭美味的餸,完成活動後更可以拎禮品包回家煮餸食,我呢個間中煮吓餸的師奶有得學野之餘又有實用的調味料帶返屋企,真係一舉兩得*^O^*


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=

我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)

我的護膚品分享:

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言