2016年6月6日 星期一

我要做車主—Dreyer's win a mini日日賞

上星期五下午應PR姐姐邀請到長沙灣的Dreyer's win a mini日日賞的流動推廣活動,由於昕昕身為不適,所以由爸爸在家中協助照顧,我就獨個兒拎美味的迷你雪糕批返屋企跟家人共享=]



去到現場已經有好多人排隊拎Dreyer's 的迷你雪糕批~~~


我當然第一時間拎返枝綠茶味來個自拍:P

最開心係有朋友在SOGO感謝祭最後一天在sugerman買咗我最愛的PC狗衫送俾我,我咁大個女未試過著一件接近五百蚊的TEE,要好友為我破財,我唔著住影相就好似浪費咗佢的一份心意~~~


我身後呢架MINI COPPER其實係Dreyer's win a mini日日賞的大獎,依家又有個可以做車主的機會啦!


由2016年5月4日至2016年7月6日,購買任何DREYER'S D-COLLECTION®迷你雪糕批單件或5件盒裝滿港幣20元,保留收據正本,致電2531 5692憑收據號碼登記,即有機會贏取價值超過$200,000的MINI房車一部及其他豐富奬品,總值超過$300,000!機會難得,請立刻行動!

DREYER'S D-COLLECTION®迷你雪糕批在7-11和各大超市有售~~~


DREYER'S D-COLLECTION®迷你雪糕批有四款味道,而且卡路里含量比較低,食咗都唔怕肥,我個人比較喜歡比利時三重朱古力迷你雪糕批,因為有朱古力果仁脆皮,咬落去除了感覺冰涼,而且有口感,呢個夏天真係可以食幾多都唔怕肥:P


以下是Dreyer's香港官方facebook專頁:

https://www.facebook.com/dreyershongkong

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=

我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)

我的護膚品分享:

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言