2016年6月11日 星期六

真係免費食一餐? @ 119 Korea Station

之前在港生活Facebook專頁動態見到119 Korea Station 的活動推廣,我見自己身份證號碼剛好中晒119三個字,所以星期二趁兼職收工一個人去享受免費全份的芝士排骨雞~~~



119 Korea Station元朗分店開張未夠一年,所以好多野都比較新~~~



裡面的裝潢感覺幾特別~~~


枱面有水供稱,還有韓國人喜歡用的餐具~~~



而我本身身份證號碼全中,可以得到全份免費的芝士排骨雞,由於享用條款係要光顧任何食品或飲品,所以我慳慳地叫了一罐蘋果味飲品~~~

食物上枱後會在電磁爐上加熱一會,之後有職員為自己攪拌芝士~~~


我就來個港月自拍先:p

芝士排骨雞包括芝士、排骨和雞肉外,還有年糕和薯角,呢份係韓式食物,所以會有dd辣,對於平時完全唔食辣的我來說感到幸運係有飲品中和了,由於今次一個人食,所以我食唔晒>.<


鄰枱有一家幾口光顧,他們點的柚子味飲品杯幾特別,影相呃like都不錯~~~



最後埋單只需$21,份芝士排骨雞沒有額外收費,每枱埋單後更可以將枱上的小食帶走~~~


在場問了職員姐姐,在優惠期間不限次數享用有關優惠,但有關條款要注意如下:

《119 Korea Station請你食芝士排骨雞》
惠顧客人身份證號碼上有“119” 其中1個號碼,即可獲贈芝士排骨雞(半份)一客
份證號碼上有“119” 3個號碼全中,(全枱客人計算)即可獲贈芝士排骨雞(全份)一客
元朗分店電話: 35656911
深水埗 分店電話:24112119
優惠條款如下:
#優惠由晚上六時開始
#以上優惠以全檯客人計算
#以上優惠每位客人必須惠顧至少一款食品或飲品
#使用優惠須於落單前出示身份證正本作核實
#每檯客人只可享用其中一項優惠,不可退換及不可兑換現金
#以上優惠不可與其他優惠同時使用
#優惠適用於元朗及深水埗分店,只限堂食
#優惠期六月一日至六月十五日
#優惠期為星期日至四,星期五、六及公眾假期並無此優惠
#優惠期內不設訂座服務
#不設同檯分單
#優惠期有限,送完即止,恕不另行通知,如有任何爭議,本公司保留最終決定權

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=

我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)

我的護膚品分享:

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言