2016年6月6日 星期一

Yoho mall 玻璃保鮮花小枱燈工作坊 @ 4-6-2016

在剛過去的星期六下午帶了昕昕陪我參與Yoho mall 的玻璃保鮮花小枱燈工作坊,在六月連續四個周末有手藝濃情活動,經常在Yoho mall的食肆用餐的我好容易就消費滿$200換領入場證:p




玻璃保鮮花小枱燈製作十分簡單,小朋友可以跟大人親子製作,首先係用保鮮花插在花泥中~~~


之後用幼幼的絲帶草圍住,接住用繡球花舖在主角的保鮮花旁邊就完成~~~


玻璃瓶蓋布燈的開關掣,以下就是我的製成品=]


昕昕見到都好鍾意=w=


在工作坊附近有個隨心畫的攤位,只要展示在Yoho mall拍攝的照片加#‎yohomall‬就可以免費玩手繪畫~~~


昕昕見到就決定整個似米妮卡通的圖案,佢仲好乖咁坐定定俾姐姐幫佢畫~~~


完成之後昕昕非常滿意~~~


昕昕愛上了自拍,個衰妹仲做埋古靈精怪的動作,真係想令人發笑~~~

在Yoho mall一或二期任何商戶電子消費滿$200(或者兩張超過$100或以上的收據)就可以到二期的客戶服務中心拎入場證,每日兩場,每場十個名額,我已經好快拎埋皮革工作坊和萬花筒工作坊的入場證,我和昕昕呢個月的周末真係好多節目=]


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=

我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)

我的護膚品分享:

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言