2016年6月7日 星期二

Onanoff 香港門市開幕日 @ 21-5-2016

好開心得到Onanoff的公關姐姐邀請到PMQ的門市出席他們在香港首個門市開幕的活動,Onanoff係一班外國人在香港創業的品牌,主要製作電子產品配件,曾經修讀電腦的我當然對參觀該店有很大的興趣=]


在去年10月我和昕昕曾經接觸過Onanoff這個品牌的活動攤位,那時昕昕仍是長髮女孩,由於昕昕婆婆眼見她的背部有皮膚敏感問題,所以決定帶她剪掉她的煩惱絲~~~

香港復古嘉年華 @ 10-10-2015



今次昕昕除咗可以好開心咁玩填色外,更可以試戴Onanoff推出的兒童專用耳機來聽兒歌,昕昕真係好享受~~~~


當日還有手繪和扮相用的小攤位~~~


昕昕好開乖咁俾姐姐幫佢在手上繪得意的圖案~~~


昕昕的百變造型真令我覺得捧腹大笑~~~


Onanoff門市的設計感覺舒適悠閒,好適合我呢個有點宅的年青人閒坐:P


望見呢個cupcake擺設真係好吸引,原來係Onanoff其中一位負責人用心製作架!



蘋果電腦的COVER,看起來真係好靚~~~



Onanoff為小朋友設計的專用耳機,價格唔算貴,最重要係聲音分貝控制最多係85分貝,唔會傷害小朋友的聽覺~~~



今次活動Onanoff送咗三個小朋友專用耳機俾我,我準備稍後在Facebook舉行giveaway活動,大家記得like定我地的facebook啦!


以下是Onanoff的Facebook專頁連結:

https://www.facebook.com/onanoff/

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=

我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)

我的護膚品分享:

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言