2016年5月24日 星期二

[靚太學堂 x THANN] - DIY天然卸妝油工作坊 @ 8-5-2016

今年母親節的下午我到了中環參加生活易的[靚太學堂 x THANN] - DIY天然卸妝油工作坊,當日我地一班人妻學習如果調製自己喜歡氣味的卸妝油*^O^*


每人的枱面有份簡介,還有一杯咖啡豆,原來係俾自己嗅香味後用來清自己鼻子的嗅覺,還有專人替我們添花茶,感覺好舒服\(^o^)/


枱面會展示不同香味的精油~~~


每款精油代表不同的功效,而我個人比較喜歡茉莉味,這香氣可以令人放鬆,如果用這味道調配成按摩油給另一半按摩倒是不錯(^_-)

如果想幫BB按摩,可以用橙味精油調配按摩油,有品牌出咗此香味的BB按摩油,其實幫情人按摩都可以用,真係一舉兩得(^_^;)


香薰治療師Kayee跟我們進行有關講解,更說了部份精油不適合孕婦使用,如玉桂、迷迭香和丁香,所以孕婦用精油前要清楚知道呀!


而調配按摩油和卸妝油的分別係卸妝油要加乳化劑,以便清走化妝品的化學物,透明乳化劑份量為3ml~~~

我就加咗六滴茉莉精油和三滴青檸茶精油,還有三滴柑橘精油,本身支米槺油有60ml,透明乳化劑只需5%,如果要DIY卸妝油的朋友就要留意(^_^;)


今次工作坊好開心可以跟舊年去永安北京之旅認識的靚太 Isabelle 見面,因為她由靚太轉變為準靚媽,好期待可以見到佢的靚B呀*^O^*


最後當然來個團體合照留念*^O^*

生活易定期會舉行不同的活動,諗起上次參加盆景工作坊又可以見到 Isabelle,果陣佢見到昕昕已經好期待快點當媽媽,今次見到佢懷孕,期待下次昕昕跟佢的靚B一起參與相關的小朋友聚會(^_-)


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=

我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)

我的護膚品分享:

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言