2015年6月15日 星期一

參觀空中証婚場地@煌苑開幕日暨嘉年華

上星期六去完COTTON USA的活動之後就帶昕昕去The One五樓的煌苑參觀,作為煌府婚宴的超級fans又怎會錯過煌府的任何活動(^_^;)

煌苑係煌府婚宴的另一個品牌,繼九龍灣九展煌府後第二個可以空中証婚兼擺婚宴的地方,雖然面積唔及九展果間大,但露天証婚的景勁靚,地點又夠方便,可惜我嫁咗,否則我一定會選擇呢度擺酒(我果陣係煌府188擺酒,都係附加而已)


入到去感覺幾豪華,可惜我的電話唔係好夠電,所以影咗唔係好多相(>﹏<)

原來呢度最多可以擺三十二圍,其實都算合適好多人,因為我近年去的飲宴大都是擺二、三十圍,之前去過樓上13樓的煌府酒家飲宴,感覺都係煌苑好少少,不過樓上有升降catwalk台,真係各有各吸引人之處。


呢個露天証婚場地堅靚,昕昕去了就唔捨得返入室內,遲多廿幾年昕昕大個女可以考慮呢度証婚*^O^*





最吸引小朋友的鞦韆~~~


今次活動有即場的音樂伴奏,喜歡音樂的朋友都可以考慮吓~~~


呢個candy coner真係好吸引,而且d曲奇餅好好食,昕昕喜歡粉紅色熊仔曲奇餅,而我就喜歡有果仁的曲奇餅~~~


依家好多婚宴流行即影即有的服務,唔知大家有冇試過呢?


當日有兩個攤位,另一個係簽到影相,我個人喜歡有特別佈景和裝飾影相的攤位\(^o^)/


有些在場的準新人參與工作坊,呢個係學整玫瑰花球~~~


另外仲有我地煌府188同學會的米太太所擺的手作仔攤位,部份入場的朋友更可以即場製作自己diy的手作仔相架*^O^*


在場like有關facebook更有記事本送*^O^*


其實一入場就見到這個靚位,三角琴對我來說係婚宴場地的一個must item,因為我太喜歡鋼琴,march in song都係搵朋友幫手彈,依家屋企只係得小朋友三角琴,希望昕昕長大後肯學琴,彈多d歌仔俾我唱~~~


吳剛師傅近年雖然沒有再於電視上露面,但佢十分用心去做好煌府的工作,每次煌府有活動佢跟陳博士都會出現,還記得之前328煌府的活動上佢幫手做mc,果陣昕昕在我腹中,我們間中更遇到吳師傅準備返煌府視察場地,吳師傅可以話係睇住昕昕長大Y(^_^)Y


新娘房都幾靚,不過唔及煌府188果間咁大(^_^;)


昕昕在新娘房都可以玩餐飽,真服了她( ̄∇ ̄)



離開時我們每人可以拎到以下禮物,真係勁豐富又實用~~~

* 煌苑 Royal Courtyard[$50現金券]
* 卓敏坊Pretty Fond [一小時跳舞堂 (三堂)]
* 官燕棧國際有限公司 [官燕棧囍宴燕窩禮盒(1樽裝)]
* 太興飲食集團 [太興港式奶茶]
* 嘉士伯香港有限公司 [Don Robrio 西班牙奧比奧紅酒]
* 領盛國際有限公司 [地捫香辣番茄汁]
* 李錦記(香港)有限公司 [方便醬料包]
每個福袋一套7款:
香煎銀鱈魚汁
甜酸排骨醬
麻婆豆腐醬
魚香茄子醬
醬爆牛仔骨醬
中式豬扒醬
* 希臘女神的[精美水晶陶瓷相架]


想了解煌苑更多?大家可以like煌苑的facebook專頁*^O^*


以下係我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=




我的護膚品分享:

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言