2015年6月3日 星期三

生日免費之旅 @ 昂坪360纜車

上星期日我和昕昕爸爸一齊享用生日免費優惠帶昕昕去搭昂坪360纜車,昂坪360纜車本身是生日正日才可以免費來回乘搭,生日那天我因為太忙所以冇搭,之後5月9日搭鐵路往媽媽咪咪嘉年華時聽到5月1日至12日進行維修停駛,剛好昕昕爸爸在5月10日生日,如果生日遇上停駛可以該月任何一天免費乘搭,所以我就決定今年和昕昕爸爸享受最後一個生日免費活動!

昕昕爸爸十二點三開始排隊,而我就在東薈城Starbus買我至愛的Ice Lemon Black Tea後去會合,沒想到排到十二點九左右才成功換領免費票~~~


在排隊期間才知道纜車站有免費WIFI服務,而且更可以開網頁聽導賞服務~~~



如果我們二人來回共需三百三十元,我們將省下來的錢用來食齋菜~~~


換到兩張免費票,感覺真係好開心,自三年前跟昕昕爸爸去山頂蠟像館後第二次兩個齊齊免費去玩(^_^;)


昕昕未上纜車就睡著了,坐在我們對面的內地遊客幫我們拍照(^_^;)


中途會轉彎~~~


我們沿途會見到機場和港珠澳大橋的工地~~~


好在落車前昕昕已經瞓醒\(^o^)/


終點在望~~~


其實昂坪市集好細,好快可以行完( ̄∇ ̄)


一落車昕昕就被照片的製品吸引,但由於拍照時昕昕睡覺,所以我冇買到~~~


見到商店部份半價貨品,但唔夠迪士尼樂園抵,所以我冇買~~~


行入去主要係食肆(滿記甜品,仙跡岩,subway......)或手信店~~~

雖然有starbus,但價錢會貴少少~~~



見到有postcard用呢個做背景~~~


其實老公一支箭往寶蓮寺衝過去( ̄∇ ̄)





為了跟昕昕舒服地享受齋菜,我們點了2人VIP齋菜(^_^;)

寶蓮寺另外有豆腐花和其他齋點心售賣,但由於不准拍照,所以我冇影到~~~


裡面環境清靜,好在好似茶樓咁有bb座位(^_^;)


一人一塊濕紙巾~~~


以下就係二人餐的餸菜,中間的碗仔翅份量不少,可以分至少三碗,春卷我冇食,打包俾奶奶,我個人喜歡檸汁素雞(^ω^)


為了令我的p仔有份影相,所以搵老公的頭固定位置Y(^_^)Y



影返張當到此一遊*^O^*


返回市集影不同國家的纜車~~~




昂坪自然中心感覺細細間,只是普通的展覽館~~~



見到呢隻貓就諗返起在大阪行過的一間店~~~


好在回程排一陣就上到纜車(^_^;)



全車除了我們一家三口還有兩位內地遊客,所以空間多少少,可以幫昕昕跟兩隻可愛的p仔影相(=^・ェ・^=)


今次的旅程雖然好短,但好開心讓昕昕有機會去我跟昕昕爸爸拍拖去過的地方,希望將來可以帶昕昕去更多的地方玩^(oo)^

其實今次我地真係好好彩,星期六晚上還落大雨,擔心冇得去,有幸出發時天朗氣清,令我們有個愉快的下午(^_^;)


以下係我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^




生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
Google blog
theztyle blog
Mybb.com blog
Bkmilk blog
She blog (New)     She blog (Old)
ELLE blog
WOW Blog
WeShare
U Blog

我的護膚品分享:
gooodapple.com

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:
mandylau55@gmail.com 

沒有留言:

張貼留言