2015年6月6日 星期六

2015首爾親子自由行— 酒店篇 @ 首爾

4月初的首爾之旅我地一家三口入住Hyundai Residence,雖然酒店去地鐵站唔算近,但步行往明洞大約半個鐘,都算是不錯的選擇。


酒店大堂有公共電腦,還提供免費的打印機服務,如果突然有野想印出來就可更方便(^_^;)



打開房門就見到左邊有洗衣機、洗手盆,右邊係洗手間和床。


洗手間尚算不錯,有幸自備BB吹起池俾昕昕沖涼用(^_^;)


房間的洗衣機比較適合我們,但唔夠地方晾衣,水煲的電線比較短,我們每日會煲水,有時會沖奶俾昕昕飲~~~


我們一家三口齊齊瞓兩個枕頭果一張床,昕昕瞓在中間,有幸昕昕唔會跌落床,舊年新加坡之旅同一睡法,但有一晚昕昕瞓瞓吓跌落床大喊= =|||



我們間中當梳化作晾乾衣服-_-b


房間可以望到的景,感覺ok,昕昕最喜歡是那個遊樂場( ̄∇ ̄)


酒店電梯大堂有地圖~~~


酒店附近有個市場,果度有好多紫菜和乾貨賣(^_^;)


講返酒店早餐,雖然我們住四日三夜,但免費早餐只有一次,不過吃了後發覺唔太適合自己~~~


粉飯感覺太飽,炒蛋感覺太淡口(>﹏<)


泡菜不是我杯茶= =|||


湯和飯~~~


所以我主要食多士,昕昕就食炒蛋和朱古力蛋糕,如果有免費早餐券一次,試吓都還可以( ̄∇ ̄)


呢間酒店都算ok,雖然不及五月在北京那三晚咁正,但認真的說酒店主要用來睡覺和沖涼用,大部份時間外遊,如果沒有特別要求,都可以考慮呢間酒店(^_^;)

酒店地址:首爾市中區忠武路5街 22-5

酒店官方網頁:http://www.hyundairs.com/kor/index.do

以下係我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=




我的護膚品分享:

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言