2018年6月20日 星期三

健康肌膚由此起-SHISEIDO 皮膚免疫力測試

上星期去咗尖沙咀Shiseido Beauty Zone 參與theZtyle.com協辦的SHISEIDO 皮膚免疫力測試,順便拎試用的產品,果度的環境望落去好舒服~~~


除了有舒適的等候區外,最重要係有好多可以扮靚靚的位置,好耐之前曾經帶昕昕參加SHISEIDO舉行的防曬工作坊,同一年更幸運地在其Facebook專頁活動獲得防曬套裝,唔講唔覺昕昕和我接觸呢個品牌的日子有五年了~~~



等咗一陣就到我進行皮膚免疫力測試,SHISEIDO 皮膚免疫力測試的出現原來就快有4年,以下是我和昕昕第一次參與測試的分享~~~

SHISEIDO ULTIMUNE免疫力專車


SHISEIDO 皮膚免疫力測試會跟舊年一樣分兩次進行,看看用咗SHISEIDO ULTIMUNE Power Infusing Concentrate之後的變化,以下是舊年的分享~~~



呢個測試好簡單又快捷,如果有大家有做開呢個測試更可以登記電郵收取相關結果~~~


睇返電郵的結果發現自己除咗肌膚彈性好之外,其他都有點退步,相信是因為之前病咗好幾個星期,加上睡眠不足>.<


今年我拎的試用品係新升級的SHISEIDO ULTIMUNE Power Infusing Concentrate (HK$860 / 50ml)~~~


原來新升級的SHISEIDO ULTIMUNE Power Infusing Concentrate(圖右)跟舊版(圖左)在瓶身設計有所不同,舊版係白色唧咀,新升級係紅色唧咀;舊版的瓶身較新升級的瓶身高,所以記得唔好買錯~~~



新升級的SHISEIDO ULTIMUNE Power Infusing Concentrate較原有的免疫力精華多咗靈芝精華和鳶尾根精華,令肌膚的免疫力再提升,用上肌膚感覺更快滲透,最重要係價錢不變,相信大家睇見都心動~~~

想了解更多,大家可以瀏覽SHISEIDO的官方網頁:

https://www.shiseido.com.hk/



***是次產品由theZtyle.com/品牌提供***

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 

 如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言