2018年6月29日 星期五

快閃攝影優惠@快樂攝影

昕昕學校尋日舉行K3畢業典禮,開始一連五日的假期,而我就拎咗半日假帶昕昕去淺水灣玩,湊巧在月頭見到有攝影公司Facebook專頁推廣每人平日拍攝一輯証件相$99的優惠,所以在去玩之前就自己和昕昕各影一輯照片~~~

離開葵芳地鐵站後上附近商場天橋行過去工業區好方便,不用過馬路,如果雨天去都唔太擔心~~~


昕昕尋日午餐後話眼瞓,我和她在家中小睡一會,原定約三點正拍照,我們三點廿五分到,我在聯絡時不斷講唔好意思,好在攝影師好友善咁話唔緊要,湊巧下一組客人都遲到,否則我真係超級唔好意思~~~

由於我和昕昕本身有頭髮碎,攝影師好好人咁教我們如果GEL頭來達到較好的攝影效果~~~


在拍攝的時間攝影師仲好細心咁執昕昕的姿勢,好讓她影得唔會歪~~~


由於我想整特區護照相,所以一開始就用白色背景,昕昕本身校服顏色襯藍、白色都好好睇~~~


之後攝影師轉第三個背景版幫我們拍照~~~


攝影師本身係一位爸爸,我們拍攝當日他的孩子剛好放假在影樓休息,能夠用心為孩子拍照當然有D原因=]


其實我們在拍攝期間最多可以換兩次衫,我本身第一條裙的效果覺得冇咁好(可能背景白色跟淺藍色相撞),反而著黑色衫襯呢個背景勁好睇~~~


攝影師見我們兩個各影一輯証件相,所以送幾幅合照俾我們=]


我們兩人合共有35個照片檔案,平均五、六蚊一個檔案真係好抵,真心講其實攝影師係專業,雖然有D人話影相唔需要太大成本,但攝影師係有專業知識,佢地要SET燈光、又要指導畸去影,呢D唔係人人都可以做到,希望大家會專重攝影師的專業~~~


拍攝完畢後攝影師即刻在電腦執咗光暗,原本我認住用USB手指SAVE相,點知搵唔到,佢就俾個GOOGLE DRIVE的連結我,叫我一個月內下載照片,順便每人選三幅照片給佢大執,我暫時頂多諗到各執一、兩幅整証件相,頂多合照幫我整走下巴的暗瘡印:P

在完成整個攝影過程兼拎相之後逗留一會,我在檢查訊息時不經意地讓攝影師知道我係BLOGGER,因為我不想有人誤會我一開始要任何優待,呢間公司只是小店,我沒有拎任何著數,只是覺得攝影師用心做才真心分享~~~

呢個優惠其實在6月30日最後登記,在10月前完成拍攝,定好日子後入指定戶口或PAY ME付款,感恩搵咗昕昕細姨代我先付款落訂,以下是優惠的推廣連結:


以下是快樂攝影的Facebook專頁連結:


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 

 如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com


沒有留言:

張貼留言