2018年6月22日 星期五

【親子好去處】-大館

尋日下午返兼職,順便去了附近新開放的歷史建築大館閒逛一會,由IFC行去半山行人天橋,在港鐵拍減2蚊優惠站前20米,帶小朋友行去真係好方便~~~


大館是香港其中一項最重要的歷史古蹟活化計劃。建築群內包括三項法定古蹟—前中區警署、中央裁判司署和域多利監獄~~~


當大家入到裡面就可能覺得好似唔知邊度見過~~~


望到呢棵樹就想起舊年TVB播出的節目《蘭花劫》,原來該劇曾經在此取境~~~


望到裡面的建築環境係咪好想入去影相打卡呢?


裡面有中西式食肆,行到累可以飲茶抖吓~~~


在炎熱的情況下我忍不住入去抖涼,順便自拍留念(^_-)


裡面會有警察入職要求介紹,原來女性只要身高有152厘米或以上就可以申請成為警察,我成日以為要求要有一米六⊙_⊙


考警察除咗要查家宅係比較麻煩外,對考體能的要求都不簡單,聽剛考入學堂的朋友分享,原來女性係先面試後考體能,體能測試可以最多考5次,如果第一次就合格當然開心,如果考第五次都不合格就要重新應考( ̄∇ ̄)


每次見到這樣的格局就好想影~~~


行到累又口乾的話,大家可以用自己帶來的水樽,呢度有冷熱水供應,真係既方便又環保^_^


行入展覽館見到以前的交通警指揮交通的照片,以前冇紅綠燈,繁忙的街道就係靠佢地~~~


配槍房,裡面全部係模擬的槍~~~


如果大家有興趣參觀可以到以下網址,雖然可以Walk in入,但職員表示在最後先網上預約,特別是假期比較人多,希望大家留意~~~



以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 

 如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言