2014年9月26日 星期五

SHISEIDO ULTIMUNE免疫力專車

上星期五晚facebook見到SHISEIDO Hong Kong的Facebook 專頁話星期六在屯門市廣場外有ULTIMUNE免疫力專車活動,本身住元朗的我就決定星期六中午去試吓睇自己的免疫力夠唔夠(^_^;)


星期六中午我較好時間,第一個等活動專車開始運作。


一上到車就見到有雪糕車,有三種雪糕分別係玫瑰、姜和另一種味道,係代表ULTIMUNE精華素其中三種成份~~~


在專車內有一位美容指導姐姐認得我和昕昕去過7月在銅鑼灣去過親子防晒工作坊,其實我連續兩年都有出席,今年同場有另外兩位人氣媽媽blogger Kathy和Dai Dai,所以我懶得打今年的blog,有興趣可以看看我舊年的blog =]

SHISEIDO Hong Kong 香港資生堂 親子防曬工作坊 @ 17-5-2013



我就試吓自己有幾多免疫力先~~~


100係滿分,50係合格,我得38,在未來日子我真係要為健康加油= ="


車上有個哥哥想知道bb的免疫力有幾多,所以我俾昕昕試吓~~~~


昕昕好過我少少,有45分,但都係唔合格= ="


我地都影相post上SHISEIDO Hong Kong 香港資生堂的facebook專頁,因為有10ml的精華素試用裝=]


另外在車上測試免疫力有5ml的精華素試用裝,我們每人都可以帶走15ml,當日我分別上載自己和昕昕的測試結果,總共帶走30ml,至少可以用到一、兩個月^0^

ULTIMUNE免疫力精華素的詳情可以瀏覽以下連結,雖然免疫力專車活動已經結束,但大家只要在9月30日前上載試用分享就可以有機會得到一支30 ml的精華素~~~



多謝SHISEIDO Hong Kong 香港資生堂舉辦是次活動,令我呢個慳家媽媽節省一些護膚品支出,護膚係一個重要的功課,由我高小的時候到現在一直沒有停過,所以我現在的肌膚至少素顏都可以充滿自信=w=

舊年我參加SHISEIDO Hong Kong 香港資生堂facebook專頁舉辦的活動,而且拎咗優異獎,大家可以看看我的分享=]

SHISEIDO Hong Kong 香港資生堂「親子防曬SUNNY SMILE相片互動體驗」— 得獎篇


如果各位慳家而又愛美的媽媽可以like SHISEIDO Hong Kong 香港資生堂 facebook專頁,得閒留意吓幾時有免費試用裝登記,因為我之前另外用自己和老公的facebook account拎咗10ml ULTIMUNE免疫力精華素=]


以下連結係我網誌的FACEBOOK專頁,裡面會有一些昕昕的VIDEO和生活照片分享^^"

我的網誌~~~
She blog   

我的護膚品分享:

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言