2018年6月1日 星期五

洗髮新體驗-日版Pantene「髮の美容液」登陸香港!

在炎熱潮濕的夏天,我們的頭髮容易出油扁塌,為了幫頭髮深層潔淨、淨化同時保濕,Pantene推出了日版「髮の美容液」,依家香港與日本同步發行!

在日本洗頭水推介,適合亞洲人髮質,比港版更好用,好開心可以收到一套享用=]

日版Pantene「髮の美容液」有藍色包裝的油性扁塌適用各綠色包裝的乾枯毛噪髮適用兩種設計,方便不同髮質的人士,而我就想試乾枯毛噪髮適用的洗髮產品,因為自己好怕頭髮乾旱,頭髮順滑易於打理,感覺可以慳D時間~~~


日本頭髮美容熱潮,日版Pantene「髮の美容液」加入美容成分!Micellar溫和卸妝水成分和 Pro-V維他命原B3+B5,同自己用開嘅卸妝水 同 B5 Gel 保濕精華嘅成份一樣,感覺真係好正~~~

使用方法都好簡單,日版Pantene「髮の美容液」來到香港當然會貼返中文說明,大家不用擔心唔知點用~~~


洗髮水呈透明色,加水後都易起泡,感覺幾清香~~~



護髮素呈白色,用了後感覺髮也滑了不少,清香的味可以KEEP到一個鐘到~~~


綠色包裝的日版Pantene「髮の美容液」加咗蘆薈保濕精華,唔會好似一般0矽洗頭水洗到乾旱打結,想加強修護效果記得用埋護髮素!

用完之後感覺好清爽,令我可以好精神咁面對工作的挑戰~~~


日版Pantene「髮の美容液」在指定萬寧/屈臣氏/百佳/惠康有售,由依家到6月28日透過以下網址購買日版 Pantene「髮の美容液」洗護系列即有 $20 優惠:



P&G Living Artist

#PanteneHK #髮の美容液 #淨化保濕 #頭髮卸妝水

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 

 如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com


沒有留言:

張貼留言