2018年6月20日 星期三

真係冇feel @ Whisper Radiant 幻彩系列液體衛生巾

每個月總有幾日唔方便的我收到Whisper Radiant 幻彩系列液體衛生巾,其實在收到之前幾天在大阪之旅我帶住舊設計的Whisper Infinity 液體衛生巾去用,感恩係我著浴衣當日的流量不多,呢款全球首款液體衛生巾用咗感覺唔到佢的存在,唔知大家有冇用過呢?


新設計的Whisper Infinity 液體衛生巾包裝比較花巧,令自己放在手袋或背包拎出來時的尷尬感減低~~


新推出的Whisper Radiant 幻彩系列液體衛生巾,除了有花巧的圖案外,不同之處係添加了由茉莉、玫瑰等5種花果調配而成嘅清新香氣,令人感覺好舒服~~~

 
睇返舊設計的Whisper Infinity 液體衛生巾(圖右),跟新設計的舊設計的Whisper Infinity 液體衛生巾和Whisper Radiant 幻彩系列液體衛生巾內裡表層差不多,不同之處係Whisper Radiant 幻彩系列液體衛生巾會多咗花巧的圖案在M巾上面~~~

 
Whisper Infinity 液體衛生巾獨創FlexFoam液體材料,利用高壓技術物化液體而形成的液體衛生巾。超輕、薄、貼設計,突破性3D-Fit防走位設計,完美貼合身體曲線。配合專利雙層吸收材料, 一吸到底,給妳前所未有的無感體驗。
 
以下的網站為Whisper Infinity 液體衛生巾做了相關的測試,大家可以抽時間了解:

https://travel.ulifestyle.com.hk/news/detail/24027


用咗Whisper Infinity 液體衛生巾真係好舒服,完全感覺唔到佢的存在,我可以全日好開心咁在京都四處走,人地話M到著和服或浴衣會好麻煩和辛苦,剛剛DAY 2的我就好好彩在流量較淺的日子著浴衣四圍去=]


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 

 如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言