2018年6月12日 星期二

原來超過25次@週年捐血頒獎典禮 2018

每年6月14日係世界捐血日,紅十字會每年在附近日子會為表揚捐血次數有25次或其倍數的人士舉行頒獎典禮。

上星期日好開心可以獲邀參與香港紅十字會的週年捐血頒獎典禮 2018,由沙士果年到依家唔講唔覺已經15年,中間的日子因為生昕昕和餵人奶而停咗三年,扣埋讀書日子忙到隔好耐先捐一次的情況下,今年終於捐咗第26次血。


當日我好衰咁唔返幼童軍集會,去咗九展出席頒獎典禮,讓自己大開眼界~~~



其實另一個原因係影相打卡,在會場遇到office同事,仲遇到曾經一起參加女童軍的中學師姐,原來我身邊倒有些認識的人都係咁熱血(^_-)



當日的頒獎典禮主要聽台上的嘉賓分享,我和陪伴出席的好友聽到關於克隆氏症康復者的分享時不禁嚇一跳,如果對方沒有人捐的血,相信不會咁快好返,前後接受過百包血,大家肯定難以置信~~~


會場有些儀器介紹~~~


還有令我覺得吸引係呢個畫畫的攤位~~~


畫畫的時間被繪畫的姐姐叫我放鬆表情,看到呢幅畫覺得不錯,唔知大家覺得似唔似我呢?


果度有個攤位問返自己第一次捐血的心情,對我來講捐血係好開心的事,中學時代見到有老師和師兄師姐在學校捐血就十分期待,預科時曾經想在學校捐血,點知因為感冒後康復不久,被工作人員婉拒~~~

在2003年4月某日我在天頌商場遇到捐血攤位,當時香港爆發沙士兼應付高考的我突然好想捐血,那我就好開心咁進行我的第一次捐血~~~~


捐血有好多知識可以學到,原來捐一次血可以幫手3個人,捐血除了全血,仲有成份血,捐成份血需要體重超過60公斤,每次過程近一小時,每隔兩星可以捐,但每年不得多於24次,今次頒獎典禮有一位得獎者捐血次數有625次或以上,真的令我們敬佩!


電視新聞話好多人想捐血但因血色素不足而未能成功捐出,在我的經驗來講大部分日子都在剛好合格,但唯一因為咁而未能捐血係因為昕昕靜俏俏在我體內而唔知道,感恩那時我未能成功捐血,想捐血那天我成孕不足10日,所以我不足一個月便驗孕並知道懷孕~~~

典禮後好友請我到牛角慶祝,食牛肉都有助提升自己的血紅素*^O^*


最驚喜係好友在日本網站訂了我至愛的PC狗懷舊精品,仲唔聲唔聲咁放入盒內,我初初以為佢還之前借出的盒子,原來我笨到裡面有東西都沒留意~~~


當日主要拎左手邊的紀念章,玩攤位遊戲拎咗兩份小禮物,捐血救人係一件既開心而又有意義的事,作為一位童子軍的我當然繼續做個定期捐血者,讓更多有需要的人得到幫助。

***在幫助別人之前,記得要有健康的身體和充足的休息(^_^;)


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 

 如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言