2018年5月28日 星期一

親戚于歸之喜@又一城八月花

是日昕昕爸爸親戚嫁女擺酒,因為新娘子係長期外國生活,新郎係台灣人,所以主要宴請女家親朋戚友(^_-)


在親戚關係上雖然唔熟,但去得飲宴影相留念讓主人家記住有邊個來飲都好^_^


餐牌設計係一對鳥,感覺特別~~~


等到晚上八點半終於開席,一開始當然上乳豬—滿堂金豬耀星輝,個人覺得幾好食,咸度可以輕DD,不過要自己吐骨係麻煩,昕昕用手拎住骨位食D肉= ="


百年好合玉帶蝦球,幾好食,近來食得鮮蝦太多,所以硬塞俾昕昕爸爸食:P


多子發財瑤柱脯,有我喜歡的髮菜和溫室豆苗,我真係食過唔停=]


酥炸百花釀蟹拑,其實去任何地方食感覺都係咁,唯一特別係中間的硬糖花好靚,但冇人會咬開來食~~~


紅燒津膽大排翅,其實翅唔算明顯,反而覺得菜明顯多D~~~


原隻南非鮑魚扣海參,鮑魚和海參肉質夠軟熟,由於上菜時我帶咗昕昕去洗手間,所以只能影到分咗每人一碟的版本~~~


清蒸原條大星班,勁大條,好在肉唔會老~~~


當紅一品脆燒雞,由呢個位開始又係我收口的時間,始終我唔想飽到未完全消化就走去瞓覺~~~


美滿鴛鴦雞絲飯~~~


高陞水餃伊麵~~~


雙喜臨門美點,我食咗一件蛋糕,昕昕就食咗五年,因為蛋糕係士多啤梨慕絲和朱古力蛋糕,另外果款貌似慈菇椗(其他人講我先知),寓意生個男仔,甜品有意思到我都冇留意~~~


百年鴻運團圓露,我淨係食中間美味的黑芝麻湯丸,席上有其他人想一碗多兩粒,上菜的侍應細心的說明一碗只能兩粒,寓意一雙一對,而且中國人最忌四字,沒想到年長的人士冇留意呢個問題~~~


合時甜橙,正常都係打包回家吃的~~~


喜歡食蛋糕的昕昕跟假蛋糕合照,八月花本身唔係專做婚宴的場地,所以冇乜氣氛,只是有切蛋糕、敬酒的環節,新人沒有提供成長片段和早拍晚播,感覺跟平時的飲宴好大分別,感恩昕昕唔會悶倒,乖乖完成全程\(^o^)/


八月花在九龍塘又一城,算係比較高消費的食肆,在12年前的畢業季節,認識數年的作家阿濃來港,當時我約了他和恩師梁頌佳和補習班時相識的好友一起到此晚餐,還記得那時因為其他地方冇位而去,阿濃負責點餐時為我們諗得節儉些,他是個慈祥的伯伯,那次是我們第二次約會,也是最後一次聚會。


突然諗起阿濃,在網上搜尋發現以下文章說了他回港的原因~~~


還記得12年前曾經印了我的小本散文《小玉雜記》給他做個記念,不知道他還記得嗎?

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 

 如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言