2017年7月3日 星期一

愛心推介:ÖKO FAMILIE 天然嬰兒柔濕巾

好開心可以試用ÖKO FAMILIE 天然嬰兒柔濕巾80片裝,雖然昕昕已經讀緊K1,但佢成日都會用濕紙巾,學校每年都要收濕紙巾費用,依家呢一代的小朋友用濕紙巾的速度真係好快,ÖKO FAMILIE 天然嬰兒柔濕巾算是平靚正的選擇~~~




昕昕依家都會在外出用餐時用濕紙巾抹手和抹嘴,每個有小朋友的家庭都會買濕紙巾看門口,ÖKO FAMILIE 天然嬰兒柔濕巾俾我感覺軟身,除咗80片家庭裝外,還有20片的外携裝,方便帶出街用=]

當昕昕用完之後,佢覺得呢款濕紙巾幾香,沒想到她留意到那淡淡清新的香氣,濕紙巾本身有壓印圖案,用過的小朋友都讚好(^_-)


以下係ÖKO FAMILIE 天然嬰兒柔濕巾的特點:
  • 蘊含超過99%珍貴天然成份,蘊含德國清泉水、天然蘆薈及有機荷荷芭油及天然人造絲。
  • 德國優質清泉水,經過高端反覆過濾程序處理,品質符合德國食水規管。 
  • 天然蘆薈及有機荷荷芭油呵護易受剌激的肌膚,提供長久的保濕功效。
  •  順滑的天然人造絲,質感極致柔軟﹔寛闊剪裁及加倍厚度使得吸濕能力特佳,有效保留滋潤成份。 
  • 中性酸鹼度。
  • 絕無MIT/香料/酒精/甲醛/色素/對羥基苯甲酸酯類防腐劑。



用法
• 適合初生嬰兒及媽媽使用
• 適合用於面部,嘴部,手,身體,及臀部
• 每次使用後請將封口緊閉以免水份流失

以下係瑞士寶寶的Facebook專頁連結:

https://www.facebook.com/SwissoClub/

以下係瑞士寶寶的官方和產品訂購連結:

http://www.swissobaby.com/catalog/index.php

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言