2017年7月3日 星期一

迪士尼迷必玩 @ 反斗車王展覽

多謝公關姐姐的邀請,我和昕昕可以到又一城的反斗車王展覽優先參觀和試玩遊戲,我地兩母女係迪士尼迷,前一個星期五晚昕昕去咗迪士尼會員夜昕昕見到反斗車王的佈景版已經十分期待,今次昕昕可以跟1:1的模型影相,真係開心到不得了=W=



今次的展覽有多個位置可以影相和玩,小朋友可以四圍走真係開心~~~

《反斗車王311原大造型   猶如置身車王展覧(LG2)

呢度有三位電影主角的1比1大的模擬,影相有很大的真實感~~~

.





在7月的周末更可以到場用IG上載照片打卡和拎即場印刷的照片~~~




迪士尼.彼思期間限定店 (LG2)

裡面的精品實在太多,未能有時間逐一介紹,除咗反斗車王的卡通精品,更有迪士尼其他系列的精品~~~




《反斗車王3MATTEL 限定店及遊戲專區 (UG)

呢度有玩具反斗城的限定商店~~~



如果購物滿$100更可以玩夾禮物機,而我也十分幸運咁夾到架車仔俾昕昕玩,依家在7-11都有得買呢款禮物包,價值$30,仲可以獲得印花去換反斗車王的碗(款式係隨機抽,有可能抽中其他迪士尼卡通)~~~



昕昕就好專心咁在遊戲專區玩,相信下次昕昕再到又一城睇反斗車王的電影後會再到此玩~~~



玩到差不多我和昕昕還有約好的朋友齊齊到pizzaexpress晚餐~~~



在又一城最喜歡呢度食,因為昕昕跟朋友的女兒都可以坐BB座位,兩個小朋友仲可以好開心咁玩填色遊戲~~~




《反斗車王3DIY專區 自製姓名貼紙、貼紙相機及銅幣製作機(L2)

晚餐後就在Pizzaexpress外整姓名貼紙俾昕昕和自己,依家昕昕返幼稚園有好多物件要貼姓名貼紙,而我因為返工放咗好多私人物件而要用姓名貼紙~~~



在昕昕跟朋友的女兒玩的時間我巧遇同樣在場內試玩的少爺占和朱薰,喜歡集郵的我當然乘機來個合照~~~

上次有緣見到少爺占係15年前遵理學校某分校開幕日,讀中六當年June Leung 免費幫我補英文,其實我的二妹係佢中五補習班學生,那些年的我想減輕父親的財政擔子而膽粗粗搵阿June幫我幾分鐘指導和改文,始終讀書最重要靠自己勤力,之後那年同校的中文補習班導師佳佳同樣幫我補習,想起讀書時代能夠遇上真心對學生好的導師係難得的事!

沒想到我和少爺占都好似食咗防腐劑咁,個樣冇乜變,只係變咗髮型:P



《反斗車王3》互動遊戲專區及拍照專區 (G)

最後帶了好友和昕昕到此拍照,沒想到昕昕來到就想試玩PS4,呢位小朋友從未玩過賽車的電視遊戲,經過在場的專心指導,佢玩到似模似樣之餘,仲有D唔捨得走= ="




跟昕昕在又一城的體驗真係好開心,昕昕好期待即將播放的《反斗車王3》電影,以下是迪士尼.彼思期間限定店的精品和印製好的照片和姓名貼紙=]


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 




生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言