2017年7月18日 星期二

重遊那些年的放題聖地@吉壽日本料理(旺角)

本身喜歡食日本野的我喜歡食熟多過生,但近年受好友的影響下,慢慢地食多咗刺身,上星期好友為了慶祝加人工,我便提議到吉壽日本料理食放題,在大學畢業不久曾經成班同學來大吃大喝,但那時的我只愛熟食,今次可以放膽食多D魚生,感受真正的放題之樂=]


除咗可以任食,任飲不同飲品都係大家最期待的,我個人喜歡食刺身飲熱茶,加上想身體好D,所以唔拎凍飲~~~


呢度有自助雪糕、雪條和甜品,真係食到你飽~~~


有些熟食可以供大家任夾,不過鰻魚和熟帶子係要飛紙仔,自己夾的多春魚、春卷和蛋撻幾好食~~~



跟好友努力的點食物,個人經驗係叫多D刺身和壽司,漏單的機會比較微,熟食可以點,但如果等得太久都未有出現,最好再填過張紙,還要店員講之前點了但從未見過,因為好大機會已經被漏單~~~






我和好友就是不斷的食食食,刺身看起來砌得幾靚,自上次在加賀屋晚餐後就更愛吃油甘魚和吞拿魚~~~



吉壽的食物質素倒不錯,個人最欣賞係壽司和手卷都好細件,可以試盡不同款式=]


星期一至四人均消費$234.5,以呢個價錢去食放題算是抵食,限時1.5小時,想起那些年我們一班同學等了差不多成個鐘才入座,今次我和好友等咗幾分鐘就入座,感覺倒是幸運~~~


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:



沒有留言:

張貼留言