2017年7月23日 星期日

2017大阪親子自由行 Day2 @ 22/7/2017

在旅程的第二日早上我地決定自然醒,自己行的女處就係時間可以彈性d,而小朋友可以休息充足d^^"

我地去麥當勞食早餐,前後兩次買麥當勞開心樂園餐終於俾我換晒兩款比卡超公仔俾昕昕玩,原來當地開心樂園餐更附送小漫畫,可惜我唔識睇日文,所以唔知道個內容~~~


我地搭JR到神戶站的麵包超人館~~~


果度感覺較東京橫濱果間細,只有一層,由JR站行過去約8至10分鐘,收費跟橫濱果間一樣,贈品一樣,唯一不同係送細張的家庭硬照,感恩有同樣前往該處的香港人幫我們影咗張家庭照Y(^_^)Y


玩到差不多去附近的三田屋食神戶牛,埋單表近六千日元~~~


跟住我就買咗D卡通精品,原來日本的KIDDY LAND會售賣不同卡通產品,在神戶呢間分店主要有鬆弛熊和另一款卡通,而已7月減價旺季D衫全部半價,約一千日圓件~~~

唔知香港幾時有商場搞鬆弛熊展覽,到時肯定吸引唔少粉絲~~~


之後我地坐JR到垂水站,在西口出面有免費專車到三井OUTLET,5年前我試過行去,路程遠兼行到累,好在今次我地搭到,由於那時我抱住瞓著的昕昕,所以冇乜影相~~~

5年冇去,唯一印象冇變係我至愛的agnes.b係冇轉位,今次順便睇LC,近年愛上了此品牌用品,感覺真的幾好用~~~


媽媽要shopping,小朋友當然要有個地方玩才不會悶透,今次昕昕爸爸就帶佢去Lego專門店玩~~~


今次去我才留意小朋友用品原來都有OUTLET,呢間間買浴衣和裙低至3折~~~


呢間店買咗新水鞋俾昕昕,一千日圓對真係幾抵~~~


三井OUTLET的育嬰室真係幾正,勁方便媽媽們血拼途中可以換片餵奶~~~


在LC店感覺部分價錢跟香港開倉價差不多,個人睇中呢隻茶壺,諗起佢真係正過之前在星巴克買那個同樣中間可以隔茶葉的茶壺,價錢都係大約港幣三百多元~~~


今次買咗兩條裙仔俾昕昕,始終昕昕本身裙仔唔多,俾佢扮吓靚靚似返個女仔會開心D~~~


我就買咗兩個手袋,始終依家去飲宴或上班都想揹個體面一點的袋去見人~~~


我地逗留約1.5小時就離開~~~


我們在垂水的AEON地庫的大阪王將晚餐,之後就搭私鐵去梅田轉地鐵返酒店,昕昕在車上又可以大覺瞓~~~


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 

生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言