2017年7月21日 星期五

2017大阪親子自由行 Day 1

我地一家三口搭咗零晨機,晨咁早就到咗大阪機場開始我地的五日四夜之旅,感恩係我地在晴朗的一天出發^^



到咗機場準備搭關空快速前見到寵物小精靈的專門店,昕昕好快就走去影相打卡,買咗少少嘢之後我地就去幫我地的SUICA卡(日本八達通)充值~~~


雖然我地唔係成日去日本,但我keep住張SUICA卡,因為我唔想成日花時間買票兼找太多零錢( ̄∇ ̄)


去到天王寺站我地在酒店小睡一會後到鐵路站上蓋的商場內午餐,我地食咗兩個lunch set大約二千日圓,呢個商場十二樓的無印做緊搬遷大特價,全部物品半價,我就買咗幾支筆和玩蓋印的簿仔用~~~


我地跟住搭御堂筋線去心齋橋(成人230日圓),回程發現原來去少一個站的難波同樣票價~~~


7月係日本多個地方的減價旺月,由心齋橋往難波的路上見到呢間BABYDOLL做緊半價,買咗件KUROMI衫俾昕昕大約一千日圓,本身帶唔夠衫俾昕昕的我又少咗d煩惱~~~


在心齋橋的Sanrio gift gate俾我發現之前買的兩款PC狗運動套裝半價,我心裡不禁酸溜溜(>﹏<)

由於我買PC狗產品高過五千多日圓,可以到指定地點退稅(成條街只要在指定商場旗下就可以齊齊拎去退稅~~~)


行到中途昕昕爸爸想食嘢,我就買咗麥樂雞開心樂園餐(500日圓)俾佢地食,自己一個人繼續shopping,昕昕仲順便在麥記午睡(^_^;)

依家當地出緊寵物小精靈玩具,但冇得選擇款式( ̄∇ ̄)


行咗好多藥店,基本上價錢差不多,不過某連鎖藥店賣tomica比較平,我貪得意買咗俾昕昕,另外買咗本麵包超人的數字學習本俾佢~~~


晚餐時間去道地崛最平而又出名的元祿壽司晚餐,最平的壽司連稅係135日圓碟,怕芥末的我點餐時要求走wasabi,感恩每次去日本都有店員明白我的意思( ´▽` )ノ

當自己去咗香港爭鮮食壽司就好似過份咗少少,因為俾200日圓可以食帆立貝壽司,而且果度的壽司都算好過爭鮮,所以有不少人排隊入內進食,五年前我都曾經試過,現在只是重遊舊地而已~~~


在道地崛呢個位打卡是人人必然會做的事~~~


之後昕昕跟爸爸返酒店休息,而我就行難波的藥店,發現呢兩間的價錢比較抵,其中一間因為價錢抵而不做免稅,個人建議在難波的藥店買嘢係抵d,我行咗某間有轉角位的藥店買零食連稅約70日圓,但在便利店要約150日圓~~~


今次大阪之旅因為要湊昕昕,所以行程會冇咁緊迫,始終昕昕只是小朋友,昕昕依家好喜歡搭飛機去旅行,但係佢又好鍾意瞓,所以做父母不能忽視孩子的要求(^_-)

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 

生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言