2017年7月24日 星期一

2017大阪親子自由行-壞蛋獎門人主題cafe

在今次行程Day 1果日行心齋橋的Sanrio附近見到壞蛋獎門人的主題限定Cafe,昕昕成日叫佢做蛋蛋,有次由太空館行去天星碼頭方向時佢話見到蛋蛋,原來係指星光行外牆的廣告,暫時我都未有時間帶佢睇電影,上輯帶過佢入戲院睇,因為佢係個卡通電影迷~~~

壞蛋獎門人在日本於7月21日上映,宣傳到處可見~~~



今日晚餐時間我地就決定試試呢個主題Cafe,呢個主題限定的Cafe由依家到9月10日只做壞蛋獎門人卡通,大家可以從圖中得知營業時間~~~


昕昕就在Cafe樓下影相~~~


Cafe的餐牌,呢間Cafe最低消費係每人最少要點一樣嘢,最多只可以坐一小時,所有人要在排隊時點定餐,去到座位後我就不斷咁影影影(^_^;)




在等候入去前拍攝的照片~~~


入到裡面又影~~~


Cafe內的公仔可以拎來影相,但感覺比較細隻,我地點咗兩款食物和一份甜品,右邊兩個容器就係食物和甜品費用包括,約值300日圓~~~


Cafe包埋精品店(個格局令我諗起荃灣一間出名的動漫限定的主題Cafe)


姓名貼紙機~~~


昕昕爸爸兩父女食咖喱飯和芒果布甸~~~

而我就食黑白漢堡餐,白漢堡夾三文魚,白漢堡就夾漢堡扒~~~


呢個芒果布甸雖然價錢和咖喱飯一樣,但真係可以好飽肚,而且好好食,我和昕昕兩個加埋食咗唔夠一半搵昕昕爸爸幫手食晒~~~


昕昕每次跟我最乖係肯自己食嘢,返全日制幼兒園的她俾人感覺係比較懂照顧自己~~~


呢隻芒果汁泡冰我就冇點,只係見到人地點忍唔住借來影相,見到差不多成呎高,相信一個人肯定食唔晒~~~

人均消費約一百多元港幣,如果係卡通迷可以一試(=^・ェ・^=)


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 

生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言