2016年12月6日 星期二

大學同學的婚宴@My Seasons 四季薈

上周末開始作感冒,沒想到我又要帶小病出席大學同學的婚宴,之前參加大學同學婚宴已經係兩年前,雖然我呢兩年間中有去其他婚宴,不過今次婚宴俾我感覺有d唔同,所以想分享吓~~~

今次去了美麗華廣場6樓的四季著,望住露天的証婚場地真係幾吸引~~~



Candy coner有擺放新人的照片,所以不便post,小舞台旁邊有弦樂演奏情歌~~~

飲品雖然有專人招呼,沒想到擺放飲品位置幾靚~~~






我也忍不住要在証婚場地影相留念,多謝新人回禮餐具給我們~~~





今次晚宴全部菜式係逐份上,金豬滿華堂,即係乳豬,每次去飲我必定勁食,由於同枱有兩人冇到,我一人食三碟,只有一碟有肉,另外兩碟得肥膏( ´▽` )ノ

黃金翡翠鮮帶子,份量真係少,好明顯今餐係精緻晚宴,如果遇上大食男肯定未必夠飽╮(╯▽╰)╭


金沙脆炸百花球,好多裝飾菜,但我個人只食蝦球,感覺好浪費~~~

富貴碧綠扒海參,我只食海參而已~~~


百子千孫花團錦盅,呢個我跟同行的大學同學每人飲兩碗,真係好飲到開始感覺飽飽地-_-#

蠔皇花菇扣原隻鮑魚,我都努力食埋個鮑魚,真係煮得好好食~~~


清蒸大海班,底下有蒸蛋,感覺有驚喜~~~

砵酒桂香玫瑰鳳凰,其實我地幾個同枱的女性已經飽到食唔到,最後要求搵膠盒裝好帶回家吃~~~


御品鵝肝蟹肉珍珠苗,其實食落去感覺唔到蟹肉,反而喜歡上面的芝士,而松香金絲美滿餃,我因為太飽,只是吃一口,感覺不錯~~~


椰汁燕窩北海道3.6牛乳,我不喜歡甜燕窩,所以面的俾我旁邊的同學,我吃了牛乳,真的感覺似食牛奶蛋撻咁好味,最後的幸福四季薈,曲奇餅款式人人不同,我就食咗三碟,不過我一向唔食桂花糕,又做了大晒鬼>.<


p.s. 

1. 當晚舊同學有photo booth影相,每人可以有一份copy之餘,更印多一張貼咗記事本來供我們寫祝福字句,感覺好有心思~~~

2. 晚宴期間我舊同學的好兄弟趁空檔時間當眾向女朋友求婚,雖然大家都會衷心祝福對方,但感覺好奇怪,好似拍電視劇咁= ="

以下是相關場地的facebook專頁~~~

https://www.facebook.com/myseasonshk/

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 





生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~

She blog (New)     She blog (Old)

我的飲食分享:


我的護膚品分享:


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言