2016年12月24日 星期六

行愉景新城買襪超抵

是日應Sweetwalk的邀請帶昕昕去佢地的活動玩,活動場地有好多童裝店,帶昕昕排隊時見到有人拎好多對同款的湯馬式襪就諗緊係咪有特價,原來真係有(^_-)

依家like fb有代幣送,如果購物滿$200又有代幣送,遲多兩日可以又去玩(^_^;)


昕昕依家玩得好心*^O^*



Kingkow有襪買,不過碼數偏大~~~


原來在toonsland買襪最抵,兩折一對,最平即係$5,bb鞋$10對,真係平過街邊貨⊙_⊙


買咗最後3對妖怪手錶俾同事,果度d襪主要係公主、winnie the pooh 系列,最貴的折實都只係$9~~~


呢間shop更有一折的迪士尼系列泳衣,折實都係四十蚊有找,真係抵到爛~~~


趁阿女去玩自己去shopping真係幾開心Y(^_^)Y

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 





生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=





我的網誌~~~


She blog (New)     She blog (Old)

我的飲食分享:



我的護膚品分享:



如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


沒有留言:

張貼留言