2016年12月22日 星期四

小朋友都啱玩 @ 沙田石門煌苑聖誕party

雖然依家好多學校都放緊聖誕假期,但昕昕本身返的幼兒園係有託兒服務,所以要返埋明天早上的聖誕派對後才正式開始一星期的假期~~~

上星期六昕昕完成合唱團的練習之後就帶她參加在沙田石門煌苑舉行的聖誕party,我每次參加party當順便參觀吓不同的婚宴場地,昕昕四姨仲未嫁人,我呢個家姐可以俾d資料佢參考:p


沙田石門煌苑在馬鐵石門站附近的商場3樓,而且係煌府集團第20間婚宴專門店,當年我選擇在煌府188舉行婚宴都是因為近西鐵站,方便在屯門元朗的朋友到場~~~


呢間煌苑面積寬敞,我估室內應該可以擺七、八十圍酒席~~~


去到會場登記處有棉花糖和印水貼紙~~~


令我感到驚喜係有小朋友喜歡的室外遊樂場,就算在沒有婚宴的日子,一班小朋友搞party都好好玩~~~


昕昕真係好喜歡玩,連我都忍不住跟佢玩雙人鞦韆~~~


見到昕昕開心,我都覺得好好彩,初初我仲擔心佢會冇得玩而覺得悶~~~


開party當然有豐富的小食和飲品供應~~~


證婚場地真係好靚,仲有現場樂隊~~~


當日更舉行模擬婚禮,對model真係好靚~~~


我和昕昕當然唔放過集郵的機會,左下的是當年協助我籌備婚宴的Apple姐,佢真係好細心咁幫忙,就算有突發事都幫我諗辦法解決,也多謝該集團的陳首銘博士經常舉辦和現身支持活動,相信現在香港係得呢個集團願意跟曾經擺酒的人keep住友好關係~~~


我和昕昕食飽飽就要走,走之前仲有禮物拎,多謝煌府集團俾我和昕昕有個愉快的下午=]


如果大家曾經或準備在煌府集團的婚宴專門店擺酒都可以like定佢地的facebook專頁,到將來有機會參與佢地的活動~~~


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 




生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=





我的網誌~~~


She blog (New)     She blog (Old)

我的飲食分享:



我的護膚品分享:



如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


沒有留言:

張貼留言