2016年12月26日 星期一

大口仔 & pizzaexpress試食 @ 荃灣廣場

之前在yoho mall的分店食聖誕餐時想起行過荃灣廣場門口記得 pizzaexpress 準備十二月在此開張,所以send email 問推廣部的姐姐有冇開張活動,沒想到巧合地在12月15日晚上進行開張前試食,好開心第二次在分店開張前試食~~~

在等入去試食之前我地順便去影大口仔聖誕佈置~~~


雖然我個人唔係大口仔的fans,不過佢跟我同一日生日,所以我間中會留意佢ge(^_-)






昕昕個傻妹好似大使咁show個麵(^_^;)





荃灣廣場的pizzaexpress在一樓牛涮鍋之前個位置,依家已經開張了,呢個係開張影的~~~



呢間分店的卡位令我諗起上次在vcity分店試食當日的瘀事(>﹏<)


開放式的廚房設計令客人清楚薄餅的制作過程外,最重要係大家感到好似在家享受一樣,好多外國人喜歡開放式廚房,就係令食的人用心感受煮餸者如何用心整食物(^_-)



pizzaexpress 每間分店設計各有特色,去咗六、七間分店享受過的我感覺唔會悶,看得出設計者的心思~~~



跟上次試食一樣,餐牌主要係一人餐或二人餐,今次只係帶昕昕和爸爸一家三口食,所以只叫兩個一人餐就足夠了~~~


依家 pizzaexpress 有熱茶供應,令不想飲凍飲的我感到非常開心,始終女性少飲凍飲為妙*^O^*


頭盤的蒜蓉麵包好好食\(^o^)/


昕昕好主動咁去食,仲好乖咁食晒Y(^_^)Y

 

另一個頭盤係焗磨菇芝士沾醬,呢個醬係我其中一個最喜歡的醬\(^o^)/


卡邦尼意粉都好好食~~~



忌廉肉腸薄餅真係好食,主因係我唔太好蕃茄,加上pizza面有菜,夠晒fresh~~~



昕昕因為太累,所以食食吓就瞓著咗,最後我跟爸爸負責食晒就返屋企😂😂😂pizzaexpress 在今年內開了不少分店,更沿鐵路線開,諗起第一次光顧係大約五、六年前,當年來自遠方的朋友來港,她的男朋友請我們在中環閣麟街的分店(已搬)享受晚餐,後來忘了何時就在又一城開始間中去享受午餐,昕昕半歲的媽媽聚會曾經在海港城享受下午茶~~~



以前成日覺得自己住新界西,想食 pizzaexpress 好似要去好遠,依家分店多咗,感覺方便咗,至少唔需要次次走到出九龍享受(^_-)










真心講,今次試食感覺好過上次在vcity,呢間分店的位置正是之前的牛涮鍋的位置,所以呢間分店係有街景可以望吓~~~

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 





生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=





我的網誌~~~


She blog (New)     She blog (Old)

我的飲食分享:



我的護膚品分享:



如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


沒有留言:

張貼留言