2016年11月29日 星期二

MyBB試用小隊: Hallmark Babies嬰童裝產品

好開心又有機會參與Hallmark Babies嬰兒裝產品的試用,原來上次試著已經係兩年前的事,以下係兩年前分享的blog^^

MyBB試用小隊: Hallmark Babies嬰童裝產品 2014

今次收到一件羽絨背心外套,一頂帽兩件衫和一條褲~~~



羽絨背心外套顏色好女仔feel,襯裙仔真係好好睇,件好多花的衫仔襯淨色褲都好好睇(^_-)


星期五昕昕學校有生日會,早上時間幫佢著夠兩件外套加帽,背心羽絨外套最大好處係保暖得來又唔會令小朋友好似機械人咁辛苦,放學果陣冇咁凍就除咗件背心羽絨外套,昕昕兩年前試著的外套到依家剛好啱著,佢依家接近95cm高,90cm的外套真係著埋今年就要bye bye(^_^;)


晚上在yoho mall晚餐後幫昕昕影聖誕裝飾,昕昕今次試著的衣服全部100碼,褲和衫袖有dd長,應該呢個冬天非常合身,我喜歡Hallmark babies的衣服夠舒服和耐用,所以價錢貴dd都係值得ge(^_-)


之前我帶昕昕到海港城的Hallmark Babies分店拎試用的嬰童裝產品~~~


每個女人shopping都喜歡將衣服著上身,個心態係不在乎天長地久,只在乎曾經擁有,昕昕試穿兩件長袖羽絨外套,其實昕昕試著的背心羽絨有長袖版~~~


昕昕見到小bb的產品忍不住來個小親親~~~


Hallmark babies 的嬰童裝產品適合初生bb到7、8歲的小朋友,而為人最熟悉的Forever Friends 卡通產品、衣服係Hallmark的專門店有售,唔知大家有冇留意呢?


大家想了解更多可以睇吓Hallmark babies 的facebook專頁^_^


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 





生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=





我的網誌~~~



She blog (New)     She blog (Old)

我的飲食分享:




我的護膚品分享:




如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:






沒有留言:

張貼留言