2016年12月15日 星期四

娘家做冬晚餐&與公主影相@屯門市廣場

前晚跟昕昕外公、外婆和阿姨等人一起提早做冬,二姨提議到屯門市廣場的名苑晚餐,不過最不幸係佢book咗枱但佢病咗冇份食,相反昕昕就好開心,除咗可以跟外公、外婆相處,仲可以四圍影相(^_-)


屯門市廣場名苑係中式酒家,認真的說以往昕昕外婆親自下廚做冬,今次係佢第一次偷懶唔煮,可能係因為昕昕太公前幾日入院,令佢冇心情去預備~~~


我和昕昕四姨兩個負責點菜,睇見價錢就有點汗顏,當我地點菜後就估算價錢外,重要的事情就係用whatsapp搵我地最偉大的另一半幫忙兩位負責找數的孝女,諗起呢餐要一千蚊找數,每人夾五百唔搵外援係唔得ga(>﹏<)


其實我跟昕昕四姨一起入去時就見到小食,有點餓的我們當然吃了些,感覺好食,跟出面買的價錢差不多,但感覺好過出面買果d(^_-)


點餐時我極力要求燒鵝,因為平時成日晚餐食雞的我極想試吓少吃的食物,好在昕昕四姨食咗都叫好,否則我會捱轟( ̄∇ ̄)


個燉響螺湯好好飲,昕昕婆婆大讚夠火喉~~~


雖然餐牌冇蒜蓉炒豆苗,但餐牌寫果款豆苗我地冇乜興趣,埋單才知要$98,不過我食果陣咬到有d沙的感覺~~~


呢個花腸豆腐都係$98,感覺好似抵dd,不過因為後上,我地開始飽飽地,只好俾$1拿膠盒給昕昕爸爸當宵夜食~~~


燒鵝和蒸斑係一個餐,$408,d魚肉好滑,但我們一眾女士太飽,昕昕外公負責食晒半條魚~~~


最後敬送每人一碗糖水,但我一向唔喜歡食中式糖水,打算環保d拎走,點知職員話因為免費送,所以唔俾拎走,最後剩下三碗完全冇飲,做咗大晒鬼,其實職員可以問咗我地有幾多人食而拎俾我地,搞到有三碗當垃圾咁掉好浪費,每次去婚宴我都會搵糖水盒裝俾昕昕爸爸和大廈看更叔叔食,雖然浪費器皿,但總好過浪費食物!


之後我地齊齊去影迪士尼公主,近期昕昕開始越來越喜歡影相,我終於少咗煩惱*^O^*


其實屯門市中心有四個商場可以影卡通人物,由於昕昕太累,只係去其中兩個~~~


依家佢仲開始擺指定pose,雖然唔係百分百一樣,但感覺算神似~~~


屯門市廣場係最大型,不過另外三個商場都有不同的卡通佈置,所以行屯門真係可以滿載而歸(^_-)





錦薈坊~~~


屯門時代廣場~~~


Vcity~~~


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=



我的網誌~~~

She blog (New)     She blog (Old)

我的飲食分享:



我的護膚品分享:



如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


沒有留言:

張貼留言