2016年12月31日 星期六

敏感bye bye @ La Roche-Posay TOLERIANE 抗敏舒緩系列

好開心收到she.com的邀請試用 La Roche-Posay TOLERIANE 抗敏舒緩系列,依家天氣時冷時熱,皮膚容易敏感,有咗呢套護膚品就可以跟敏感講bye bye(^_-)



藍色包裝係首支專屬敏感肌的晚間修護霜 (全新) - TOLERIANE ULTRA OVERNIGHT抗敏全效晚間修護面霜(零售價 $290/40ml)

呢款產品不含防腐劑、PARABEN、香料、酒精、色素、羊毛脂添加物等化學成份,含LA ROCHE-POSAY溫泉水,具舒緩及抗自由基功效,抑制因發炎癥狀而引起的敏感,即時舒緩皮膚敏感症狀。

望落去感覺cream d,呢排天氣咁反覆,加上自己做咗唔同的皮膚試做treatment,用呢款產品唔怕令皮膚敏感(^_-)


白色包裝係TOLERIANE ULTRA抗敏全效修護面霜(潤質感) )零售價$290/40ml)

呢款產品有效抑制因發炎癥狀而引起的敏感修復皮膚自然的屏障即時補濕柔軟肌膚~~~

望落去感覺比較杰d,不過用上去唔會感覺笠,都幾舒服^_^


早晚使用呢套產品,感覺不錯,其實天氣反覆令自己額頭有d粒粒浮起,搽咗呢套產品可以舒緩相關敏感情況,令我的皮膚好快變回原狀~~~


我最喜歡呢套產品有100% Airtight 密封式無菌包裝設計,單是瓶蓋已由 15 個配件組成,密封包裝可消除所有可能造成過敏的刺激物,空氣有出冇入,確保產品零污染。


以上產品介紹有關文字由品牌公關提供,本人主要分享有關試用感而已(^_^;)

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 





生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=





我的網誌~~~


She blog (New)     She blog (Old)

我的飲食分享:



我的護膚品分享:



如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


沒有留言:

張貼留言