2016年12月12日 星期一

我們的pre聖誕大餐@ yoho mall pizzaexpress

今日到星期五不用返兼職,要抽時間打blog,真心說打試用文係比較花心思,但打活動或飲食的blog反而不用花太多心思,可以隨心而打:p

尋日我全日參與女童軍跟世界自然香港基金會舉行的Be the change救救海洋領袖工作坊的戶外課堂,我和一班領袖進行了執大型海洋垃圾、微細海洋垃圾和了解海灘的海洋生物的研究課堂,一回家就累到不想做家務,加上昕昕爸爸要到消防局旁邊間學校進行投票活動,所以我們一家三口去yoho mall pizzaexpress晚餐~~~

在等開餐前昕昕就拿餐廳為小朋友而設的活動小冊子填色=]




今次我們一家三口享受$398的二人聖誕大餐,由於昕昕食量不算大,故我們沒有另點兒童餐~~~


我個人喜歡飲熱茶,所以點了茉莉花茶,如果食$298的二人餐要加$10~~~


頭盤係軟心芝士焗龍葵菇,超愛芝士的我當然食到唔停口~~~


烤栗鴨胸薄餅係聖誕限定菜式,超愛芝士的我真係超開心,如果平日菜式有多一些芝士底的薄餅就好了~~~


昕昕呢個食pizza方法幾有趣,不用弄污雙手:p


蝦肉燴意大利飯,感覺好好食~~~


最重要係昕昕都喜歡食=]


最後甜品係薑餅人奶凍,個薑餅人好似在浸浴咁舒服~~~

我喜歡食奶凍,不過因為得一杯,我們三要輪流食,如果係跟朋友食,可能會有dd尷尬,因為唔係人人要願意食人地ge口水尾~~~


最後我們用電子消費收據拿yoho mall聖誕手藝工作坊的入場券,整了松果小鹿,以下是商場推廣活動詳情~~~

http://www.yohomall.hk/uploadfiles/images/promotion/displayImage1Lang2/yohomall_ohmydeer_combine.jpg

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 





生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=





我的網誌~~~

She blog (New)     She blog (Old)

我的飲食分享:



我的護膚品分享:



如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


沒有留言:

張貼留言